Manglende snegle i basen?

Jeg kjøpte en snegle i en lokal dyrebutikk i går, den ble solgt som Filopaludina sp. Den finnes ikke i basen, er det mulig å få lagt den inn? Jeg har dessverre ikke noe informasjon om den, vet heller ikke hvor jeg skal finne informasjon, håper at noen vet noe om denne? :o)
Navnet ligner på denne. Sikker på at det er riktig navn du har?
Edit: Her har vi jammen sneglen du søker...
Du kan få lagt den inn under andre snegler. Jeg fikk lagt inn antenne snegle og hårsneglen inn under humlehornsneglen. Har du bilde?
Aggi: nei, det er definitivt ikke en tagghornsnegle jeg har kjøpt! Joda, jeg har sett bildene på den andre linken din, har leita litt rundt selv... Men jeg ville hatt noe informasjon om sneglen... Og det har jeg ikke vært i stand til å finne, selv om jeg faktisk har prøvd... Og min snegle ligner ikke helt på de på den siden du linket til, men den er ikke så stor enda, kanskje den ligner mer når den blir større? :o) den har mer fasong som tiger/sebrasnegle, og er helt mørk på farge...

Heidi: nei, jeg har dessverre ikke noe bilde, har ikke kamera, og har heller ikke pc... (sitter på datarommet på skolen nå)
Ikke kamera på mobilen heller? Husk at mange mobiler kan sende bilder som mms til e-postadresser...
joda, har jo kamera på mobilen, men aner ikke hvordan jeg sender bilder til epost adresser... Men for min egen del så VET jeg jo hvordan sneglen min ser ut, jeg var ute etter informasjon om den... :o)
Du sender den som mms. Men først lagrer du e-postadressen i adresseboken på mobilen.
vil den sende til noe som ikke er et telefonnummer da? eller må jeg legge inn noen spesielle innstillinger på telefonen?
Så lenge du får lagret e-postadressen som en e-postadresse, så skal det holde med å ha mms-funksjon. En annen ting, er at epostprogrammet ditt kan tolke den som spam når den kommer fram. Det har skjedd meg.
jeg bumper opp denne tråden her igjen jeg.
Jeg var også å kjøpte meg slike snegler i dag på kilden i stavanger. Filopalundina sp. de ble kalt hjelm snegle eller noe slikt på lappen som stod på akvariet.

Noen som har noe informasjon om denne?
Informasjon ligger det nok på denne siden, men så spørs det hvor godt du leser tysk da
hehe nei kan ikke sei at det sa meg så veldig mye. kan bare stygge ord på tysk hehe og siden det ikkje var slike ord der så kom jeg ikke så langt =)
bumper en gang en gang til jeg
Tilfeldig bekjentskap
© Sharon Mari Habbestad
Reklame for plussmedlemskap