Hva er det ikke lov å poste en tråd om?

Det står jo at nesten alt er lov til og skrive om, så jeg lurer på hva som ikke er lov???
Staar endel om dette i retningslinjene.

Bl.a. "17) Innlegg/tråder som handler om ulovlig dyre/fiskehold og ulovlig behandling av dyr/fisk iflg. gjeldende lovverk kan slettes/stenges uten varsel."

Utover det saa er det jo slike logiske ting som poster som er utelukkende reklame for et eller annet, eller som er direkte nedsettende eller stoetende ikke vel ansett.

Jeg syntes dette forumet er ganske aapent med tanke paa hva som kan diskuteres. Har du en god nok argumentasjon er det ganske mye som kan komme igjennom her, og det er bra - men innlegg med bare klaging og syting, eller angrep paa enkeltpersoner eller butikker er ingen tjent med.

Er det noe spesielt du tenkte paa?
Lurte bare på om jeg kan poste en tråd om gravide katter?? Ser at det er mange som har katter her inne og sikkert mange som har hatt gravide katter som har fått kattunger som jeg kan få tips og råd fra osv=)

Jepp, det er helt greit.
Bare legg det i riktig underforum, dvs off topic i dette tilfelle
MC Darup
Jepp, det er helt greit. Bare legg det i riktig underforum, dvs off topic i dette tilfelle :)

Okey, thank you
Det finnes forum spesielt tilegnet katter og andre dyr, f eks dyrenett.no og snute.net, og jeg tror du vil få mer hjelp dersom du poster i et av de
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap