Manglende registrert informasjon om oppdrett.

Jeg er på amatør nivå når det kommer til fisk som legger egg, levendefødende osv, men interessen for det er stor. Jeg finner en del informasjon og bilder spredt om på nettet men ikke noe særlig av mine fisker her på forumet.Ikke missforstå, finner masse(!) i artikkler men ikke inne på linken til de forskjellige fiskene.

På sidene om fisken så står det "registrer dine erfaringer". Hvis jeg legger inn bilder og info der vil det da komme på sidene i senere tid? Regner jo med at driverene av siden ser over at alt stemmer og godkjenner.

Kan jo lese på andre som har oppdrett men savner info om ca antall på egg, hvor lang tid tar det før de klekker, hvordan reagerer foreldrene, tips på hvordan hjelpe til så fisken får de ultimate omgivelsene osv.. Masse rundt hele prosessen fra begynnelse til slutt egentlig.. Og ikke minst bilder!

Selv om egne erfaringer er få så har jeg funnet mye nyttig, kan jeg sende\legge til det jeg finner? Om de fiskene jeg foreløpig har "studert" litt nøyere

Eventuelt oppfordre andre til å gjøre det samme så blir en allerede knakende god kunnskaps base enda bedre


Alle kan legge inn egne erfaringer vedr oppdrett i de forskjellige profilene ja, det er helt flott om alle hadde gjort det
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap