Søkefunksjonen fungerer ikke

Jeg merket for en tid tilbake at da jeg søkte på fisker som skulle ha 15-23 grader fikk jeg også opp fisker som skulle ha 23-28 grader. Og i går da jeg søkte etter planter som er 1-30 cm, fikk jeg opp kjempevallisneria, og den er jo 50-100 cm eller noe slikt. Litt meningsløst å prøve å søke etter fisk og planter som passer i karet da....

Og dette har jeg nevnt før men tror ikke jeg fikk noe svar på det, og det har ikke blitt fikset som jeg kan se.. Når jeg bruker søkefeltet oppe til venstre og søker etter 'matte øyne' søker den i steden etter 'måtte øyne'.

Eksempel
Plussmedlem
Plantesøket mitt mellom 1 - 30 cm inneholder ikke Kjempevallisneria.

15-23 grader og 23-28 grader overlapper jo på 23 grader. Og i 23 grader er det mange fisk som trives...Kanskje derfor du får med hele "suppa"?
Når jeg setter makstemp til 23 grader forventer jeg en liste med fisker som har 23 grader eller under som makstemp, altså verdier mellom 15 og 23 grader. Men du mener det er meningen at det skal fungere slik?

Da jeg søkte etter planter mellom 1-30 cm brukte jeg ogsået par andre kriterier, som du ser her. Kanskje det er det som forvirrer den. Istedenfor å velge planter som oppfyller alle 3 kriterier, tar den med alle planter som oppfyller ett av kriteriene. Når jeg søker etter 3 kriterier er det naturlig nok fordi jeg vil ha en plante som oppfyller alle 3...
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap