Mulig å aktivere en salgsannonse igjen

Hei,

Kva må eg gjære å aktivere en salgsannonse igjen som eg markerte "solgt" før? Har ikke funnet muligheten. Er eg blind eller er det umulig?

Takk for tips,

Michael
Michael Niesar
Hei, Kva må eg gjære å aktivere en salgsannonse igjen som eg markerte "solgt" før? Har ikke funnet muligheten. Er eg blind :) eller er det umulig? Takk for tips, Michael



Vet ikke om du bare kan kopiere, klippe og lime inn. Er den solg så er den jo solgt så normalt skulle en ikke behøve å ha den tilbake til "til salgs" igjen. Da er det bedre å skrive i salgs annonsen; solgt men lar annonsen stå tilxxx er hentet/betalt.

Mvh Leif
Savner faktisk denne funksjonen selv. Jeg har en del planter som jeg jevnlig får avleggere av, men slik det er nå så "forsvinner" annonsen når den registreres for solgt og en måned eller to senere, når plantene må lukes igjen, så må annonsen skrives på nytt. Kunne tenkt meg et "lager" med mine egne solgt-annonser som jeg bare kunne aktivisere når jeg hadde bruk for de. Det tar riktignok ikke så lang tid å sette opp en ny, men litt irriterende er det jo.
Plussmedlem
Det er ikkje mogleg i dag, dessverre, men det jobbast med ein funksjon slik at ein kan ta vare på annonsar og publisere desse igjen, slik Tante Astrid skisserer.
Det går jo an å skrive det inn i selve annonsen at du er utsolgt. Selve annonsen blir stående da til neste gang du har bruk for den og da går du inn og fjerner utsolgt og oppdaterer den igjen. Jeg skriver det selv når enkelte sneglefarger er utsolgt. Så skriver jeg også i annonsen hvis jeg er bortreist.
Du er en knupp, Holger
Da venter jeg tålmodig til det kommer i orden.

Inntil videre får jeg gjøre som Heidi.
Det var et smart tips for den som er litt lat enkelte ganger
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D.Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap