C-nummer (Corydoras) i Fiskebasen!

Godtas C-nummer her nå? Hva med varianter som Corydoras sp. Green Laser, Corydoras sp. Black også? Databasen går glipp av utrolig mye lekkert når ikke C-nummere o.l. er med

Og hvordan går man frem for å få opprettet en ny profil, f.eks. på Corydoras C121? (Corydoras cf. burgessi)...? Jeg har bilder. Det er kanskje greit å opprette bare de man har bilder av etterhvert som de dukker opp?
Jeg har i hvert fall notert meg at C-003 er lagt inn i basen.
Ja, jeg vet det er et par, men det mangler jo temmelig mange. Så hvordan går man frem for å få opprettet hver enkelt?
Skjønner at det ikke er noen vits med de man ikke har bilde av, men de som finnes bilder av blant AFs medlemmer som ønsker å bidra med bilder da...?
jeg savner hvertfall c nummerfiskene, i det minste de som det ikke er altfor vanskelig å få tak i for en vanlig mann (dame) i gata :p

finnes de tilgjengelig for salg, hvorfor ikke ha dem i basen? den har jo mange l nummre, mange av de har ikke bilde heller.
Plussmedlem
Send mail til webmaster om nye artar
C-nummer er eit godt utgangspunkt for artar som ikkje er beskrevne enda.
En gang tidlig i min corykarriere, ble vi lovet en liste over C-nummer, på samme måte som vi har en liste over L-nummer. Er det utelukket nå?
Og CW nummer hadde også kanskje vært praktisk, for da hadde vi fått dekket opp de fleste.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap