send meg epost når noen svarer på innlegg i tråden

Hei!! har vært her inne på akvaforum en stund nå, men tidligere altså flere uker siden så var det slik at når jeg postet innlegg på noe så fikk jeg ikke mail om at noen har kommentert på samme plassen jeg har lagt innlegg, men nå derimot.
nå kommer det jo mail så det hagler:P

Men jeg ser når en skrive ett inlegg kan man huke av om man vil at det skal bli sendt mail, men jeg glemmer jo å huke av denne vær eneste gang.

Hvorfor er denne huket av på forhånd nå, og ikke tidligere??
Dette er noe du endrer på forumprofilen din. Bruk nedtrekksmenyen under der det står "innlogget som" øverst til venstre. Velg "endre profil" og der gå på "forumprofil". Da kan du velge om denne haken skal være huket av som standard på alle poster eller ikke.
Joakim
Dette er noe du endrer på forumprofilen din. Bruk nedtrekksmenyen under der det står "innlogget som" øverst til venstre. Velg "endre profil" og der gå på "forumprofil". Da kan du velge om denne haken skal være huket av som standard på alle poster eller ikke.


Takker

leste feil på denne, så jeg trodde ikke det var den akn vi ikke bare gi skylden på disleksy?
jeg drar frem denne.

Før hadde jeg ikke problemer med å få mail varsel på innlegg, men nå kan det ta flere timer, og da har mange andre svart i tråden også . jeg føler jeg mister helt oversikten på denne måten.

Jeg har hukket av inne på profilen min om å få mail om nye innlegg, så det er ikke der problemet ligger.

Noen som vet hva som er grunnen?
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap