Gå til siste uleste?

Mulig jeg har helt glemt å følge med og ikke fått med meg at det er en sånn funksjon her, men..
Vet det finnes på andre forum, er det mulig å få det her og? En knapp å trykke på så man kommer til det siste uleste innlegget i den tråden.
Er ikke helt sikker på hva du mener, men når du står med listen over alle innleggene (etter å ha trykket siste innlegg for eksempel) så klikker du på linkene under "siste innlegg" og ikke under "tråd". Da burde du få opp siste innlegget i tråden.

Er du inne i en tråd med mange innlegg så er sidene nummerert så da er det bare å trykke på den siste av de.
Hehe var ikke det jeg mente!
Når en tråd har feks 7 sider, du har lest de første 5 og vært borte fra forumet noen dager, og ikke husker hvilket innlegg du leste sist, da hadde det vært greit med en knapp å trykke og du kom direkte til det siste innlegget du har lest! Ikke det siste innlegget i tråden..
Ble det litt mer forståelig...?
Ja, da skjønner jeg
Bruker å abonnere på tråden så da får jeg en e-post melding med link til første innlegg etter at jeg har vært innom. Om det eksisterer noe lignende som du etterlyser vet jeg faktisk ikke. Har ihvertfall ikke benyttet meg av det.
Jeg ønsker meg en sånn funksjon! =) Vet det er det på flere andre forum rundt om, så tipper det ikke er så vanskelig å få til?
Noen modereatorer eller noe som kan bringe det videre til de høyere hold?
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap