Søke på medlemer i akvaforum?

som overskriften sier. synest det hadde vært passende med muligheten for å søke på medlemer ved å skrive inn navn i søkemotoren å eventuelt å kunne reservere seg mot å bli søkt på bare sånn vist noen hadde hatt noe i mot at men kunne søke på dei. noen som er enig med meg eller?
det går jo ann å søke på andre medlemer i medlemslisten under medlem. vist det er det du mener?
Du kan gå til medlemslisten, søke på et medlem, og klikke "mine innlegg i forum" eller "finn tråder jeg har startet i forum"

Kanskje ikke helt slik du hadde tenkt, men en mulig måte å gjøre det på.

Har gjort det selv når jeg ikke finner igjen en interessant tråd (glemmer stadig å abonnere på tråder), men husker hvert fall et medlem som har svart, dersom jeg ikke har svart på tråden selv
Jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønte spørsmålet, men du kan søke på medlemmene ved å gå inn på medlemslisten....? Derfra kan du klikke på navnet, gå inn på profilen og med det finne innlegg de har skrevet, akvariene de har (om de har registrert dem), den infoen de evt har lagt ut om seg selv, bildene og slike ting.
da har eg lært noe nytt i dag og. gjenstår bare å teste dette ut da.. he he
Tilfeldig bekjentskap
© Frøydis Asp Ormåsen
Reklame for plussmedlemskap