Mulig ny funksjon for annonseforumet? :)

Hei

Jeg lurte litt på om det ville være mulig å få inn en ny funksjon i annonseforumet. Noe a là det som finnes på andre kjøp/salgs nettsider;
man kan trykke på en knapp og "lagre" annonsen hos seg, sette den "under overvåking" kan man si. Slik kan man enklere følge med på eventuelle budrunder, finne den enkelt igjen hvis man har stilt spørsmål til selgeren i kommentarfeltet og venter svar osv. Kanskje tilgangen til de overvåkede annonsene man har kunne befinne seg på nedtrekksmenyen "Dine Snarveier" ?

Kunne vi få til noe sånt her? Det hadde vært flott
Skulle jo tro det er mange som kunne tenke seg en slik funksjon.
Hm
En annen ting er at man skulle også hatt sånn som på finn.no at man kan bare søke på fisk, akvarium etc på troms, nordland, østlande osv...

For meg som er fra troms der det selges lite er det vanskelig å finne annonsene fra troms på denne annonse siden.
Det finst en funksjon der en kan begrense søk til fisk, planter, akvarium osv... Fylkesinndeling går også. Trykk på rubrikk øverst, så ligger det rett før annonsene begynner.
MadShadow
For meg som er fra troms der det selges lite er det vanskelig å finne annonsene fra troms på denne annonse siden.


Du kan velge fylke Som her f.eks., alle annonser fra Troms.
Hehe
mona o
[QUOTE=MadShadow]For meg som er fra troms der det selges lite er det vanskelig å finne annonsene fra troms på denne annonse siden.


Du kan velge fylke Som her f.eks., alle annonser fra Troms.

Kan ikke gjøre annet en å flire:P
All den tid jeg har brukt på dette forumet siden jeg begynte her så har jeg ikke oppdaget dette:P jeg har vært sånn passe småirriter over at jeg ikke kan velge mitt fylke:P hehe

Tusen takk for hjelpen:P Klønete av meg:P hehe
MadShadow
Tusen takk for hjelpen:P Klønete av meg:P hehe


Det er nå jeg skal glise og bare si et gammelt jungelord:
"Det første en blir blind på er øya!"

Tilfeldig bekjentskap
© Hesjevik Andersen
Reklame for plussmedlemskap