Får ikke mail når det kommer nye innlegg i forum

Hei
Jeg får ikke mail om når det kommer nye innlegg i forum som jeg starter/er medlem av...
Passer på at det er huket av for "Send e-mail" og har ikke markert innkommende mail fra akvaforum som søppelpost...Vanskelig å holde seg oppdatert!
Jeg bruker sjeldent/aldri den funksjonen og vet derfor ikke om den virker som planlagt

Det jeg gjør er å heller gå inn på min profil. Til venstre ser du flere linker. En av dem er "finn tråder jeg har startet i forum", en annen er "Mine innlegg i forum".

De som har fet skrift når jeg klikker på de linkene, er tråder som har fått nye innlegg siden sist jeg har lest tråden.

Jeg synes det er en veldig enkel og oversiktlig måte å følge opp interessante tråder på i hvert fall
Nina W
Hei Jeg får ikke mail om når det kommer nye innlegg i forum som jeg starter/er medlem av... Passer på at det er huket av for "Send e-mail" og har ikke markert innkommende mail fra akvaforum som søppelpost...Vanskelig å holde seg oppdatert!

Og du er 110% sikker på at emailen du registrerte her på AF er den samme som kontoen du sjekker innboksen på nå...?
Du ble medlem i 2007, og mange folk bytter epost-adresser etter humøret osv. Har du fått en ny epost adr. de siste par årene?

Bare sjekk i profilen din at det er riktig emailadr. reg. her på AF, og at den ikke inneholder noen skrivefeil e.l.
mona o
Og du er 110% sikker på at emailen du registrerte her på AF er den samme som kontoen du sjekker innboksen på nå...? ;)

Jepp...120% faktisk...fikk masse fra akvaforum på den adr. før. Hmpf...pussig!
Det var ei tid jeg slet med det samme. Fikk ikke en gang mail når det var nye innlegg i min egen tråd. Vet ikke egentlig hva som var feil, men ser ut til at dette har rettet seg for meg iallefall....
Jaja...får bare håpe det ordner seg da.
Får f.eks. ikke svar når dere har vært inne og svart på tråden som jeg startet...krysser fingrene
Jeg sliter fortsatt med dette.
Får hverken mail om når noen svarer på annonsene mine, annonser jeg har kommentert eller forum. Syns det blir så vanskelig å holde tracket på hva som skjer...

Noen flere tips?
Inaktiv bruker
Sjekk dine abonnement
Under Meny punktet øverst under RSS ikonet, har du et valg kalt Dine abonnement. Her kan du se hvor det er kommet nye innlegg, og du kan også kansellere aktive abonnement på tråder osv.

Har ingen andre tips annet enn å kanskje ta det opp med moderator eller andre som driver sida? Og du er heeeelt dobbelsikker på det ikke har sneket seg skrivefeil i e-post adr eller lignende?
Heeeelt 100% sikker da jeg har fått masse mail fra akvaforum tidligere...både på innlegg og annonser.
Tror jeg sender en mail til moderator jeg og hører hva de sier.
Har du sjekket at ikke e-postene havner i søppelposten din? Jeg opplever stadig vekk at feks nyhetsbrev jeg abonnerer på havner i søppelposten uten at jeg har merket dem som søppelpost. Jeg regner med det er fordi jeg ikke tar vare på dem men sletter dem ganske fort, og at e-posten min dermed oppfatter det som søppel. Bare en tanke.
Jeg har samme problem som Nina W.

Får ingen mail om nye innlegg i tråder jeg ab. på, men mottar mail om kommentarer på mine akvariet, og på salgstråder.
Jeg prøvde t.o.m. og sende en mail til meg selv via profilen min her på AF, men ikke en gang den kom;(
Judosola
Har du sjekket at ikke e-postene havner i søppelposten din?

Tanken har falt meg inn og, så jeg har søkt i søppelpost, men ingenting der heller...
er et problem med akvaforum det at man må krysse av for å få e-post om nye innlegg hver gang man poster et nytt innlegg.

Og trykker man på feks forhåndsvis innlegg faller haken/krysset rett ut. Noe som ikke skjer i forumet på Terrengsykkel.no, der holder krysset seg, men her må man krysse av på nytt før man poster det, om man endrer no eller ikke.
I know..men det var ikke der problemet nå.
Men nå er det i hvert fall fisket.

Takk for innspill!
Kristian Strømmen
er et problem med akvaforum det at man må krysse av for å få e-post om nye innlegg hver gang man poster et nytt innlegg. Og trykker man på feks forhåndsvis innlegg faller haken/krysset rett ut. Noe som ikke skjer i forumet på Terrengsykkel.no, der holder krysset seg, men her må man krysse av på nytt før man poster det, om man endrer no eller ikke.

skulle gjerne sluppet å gjøre det hver gang.
hehe
Plussmedlem
Kristian Strømmen
er et problem med akvaforum det at man må krysse av for å få e-post om nye innlegg hver gang man poster et nytt innlegg. Og trykker man på feks forhåndsvis innlegg faller haken/krysset rett ut. Noe som ikke skjer i forumet på Terrengsykkel.no, der holder krysset seg, men her må man krysse av på nytt før man poster det, om man endrer no eller ikke.

Men kjære vakre vene... småbugs som det er jo lett å fikse, berre ein veit om det! Det er i orden no.
Plussmedlem
Nina W
I know..men det var ikke der problemet nå. Men nå er det i hvert fall fisket. Takk for innspill!

Kva var problemet, Nina? Greit å vita for ettertida.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend Klakegg
Reklame for plussmedlemskap