Personlig akvarietråd og skifte navn på denne.

Hei. Da jeg startet her på akvaforum tenkte jeg ikke over at tråd navnet ble værende. Tenkte egentlig bare å spørre om hjelp, men nå er det jo min personlige tråd. Så i den forbindelse lurer jeg på om det går å gjøre om navnet?

Litt kjedelig med dette om 2-3 år..
Min offisielle akvarietråd heter nå:
Hjelp til en nybegynner

Ville gjerne skiftet til Julie og Espen sin akvarietråd.

Hvis det går da.

På forhånd takk.
Et fantastisk forum. Masse hjelpsome folk. Blir å øke størrelsen snart. Fått godkjenning av samboer. Er det liter syken det heter. hehe
Inaktiv bruker
vid du blir +medlem så går det an å forandre på det selv
Kontakt moderator eller raporter innlegget og skriv at du vil endre tittel på tråden.

Eller du kan gjøre som David sider, å bli Pluss-Medlem. Du kan da endre på alle innleggene i tråden din, både tekst og tittel.
Inaktiv bruker
Fisken Magnus
Eller du kan gjøre som David sider, å bli Pluss-Medlem. Du kan da endre på alle innleggene i tråden din, både tekst og tittel.


og ikke bare det for når man blir +medlem så støter man å dete brae forumet med lit penger som forbedre dete forumet
david g
[QUOTE=Fisken Magnus]Eller du kan gjøre som David sider, å bli Pluss-Medlem. Du kan da endre på alle innleggene i tråden din, både tekst og tittel.


og ikke bare det for når man blir +medlem så støter man å dete brae forumet med lit penger som forbedre dete forumet


Tusen takk.
kjempe raskt levert.
Vi har faktisk tenkt å melde oss inn for å bli pluss medlem.
Se om jeg rekker det i neste uke.
Nå er det Molde jazzen i mårra.
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap