Problemer med verktøylinja.

Det er ingen stor sak - men jeg irriterer meg iblant over noen rariteter hos meg med "verktøylinja" her i forumet.
"Verktøylinja" fungerer ikke helt slik jeg ønsker meg. Vil si 50% av tiden jeg er her inne så har jeg dette problemet.
[External Image]
Jeg bruker jo den lille "pilen" bak, på bildet 2 ofte. Men veldig mange ganger kommer den ikke frem her hos meg, bildet 1.
Ligger problemet hos meg - eller opplever andre dette også?

mvh
Har det samme problemet selv. Det er fordi pilene ikke kommer fram før siden er helt ferdig lastet, og det tar sinnssykt lang tid her i alle fall. Jeg bruker Opera, og i adresselinja står det f.eks Elementer: 49/50, altså er det et "element" som tar veldig lang tid å laste ned... Hvis du trykker på stopp-knappen i nettleseren din tror jeg pilene skal komme fram.
Her hos meg og tar det evig tid.. Utrolig irriterende ja, men jeg får ett timeglass da jeg beveger musen ut på bildet av den perleguramien og da skjønte jeg at det var rett og slett siden som ikke var ferdig lastet..

Så da må jeg vel bare vente da....
Har det samme problemet jeg og så derfor gadd jeg nesten ikke å være inne på forumet for tiden. Men det funket greit det med å trykke på "stopp" så nå er jeg litt lettet
ler**
Takk for tips og "medfølesen" dere.
Jeg har fryktelig treg linje de tre siste ukene på grunn av "rot" hos en nettleverandør. Der ligger vel problemet da.

mvh
Det var det jeg trodde også ,men nå har vi skiftet til en kraftigere pc og fått fiberoptikk.Så problemet vårt lå ikke der likevel .
Sølvi; ok. Jeg får vente og se til montøren har vært her og fikset i rotet. Blir ikke ting normale igjen da får jeg enten lære meg tolmodighet - eller låne gubbens pc.

mvh
Jeg oppdaget også dette nylig.
Dette har ikke noe med internettlinjen til brukerne, men skyldes webtekniske ting som f.eks. at scriptet for menyene kanskje lastes etter noe som bruker litt tid på å koble opp mot en server ett eller annet sted.
Kan ikke en eller annen fikse dette da?
Akvaforum laster veldig tregt her hos meg også, og vi har ADSL. Det er kun AF jeg har dette problemet på, og jeg må sitte og vente på at enkelte knapper skal bli mulig å trykke på mens siden laster ferdig - det er ikke fritt for at man blir utålmodig i blant

Jeg bruker Firefox nettleser.
Plussmedlem
Eg trur dette har å gjera med eit eksternt script for statistikk. Eg har fjerna dette, og vil gjerne ha tilbakemeldingar på korleis det funkar no.
Så flott da Holger.
Nå fungerer alt normalt igjen hos meg virker det som.

mvh
Fjernet du det eller flyttet du det helt til slutt?
Plussmedlem
Humunuku
Fjernet du det eller flyttet du det helt til slutt?
Det var nesten til slutt før. Fjerna det heilt.
Åh, Holger.. er det mulig å spørre pent om du får sett på søkefunksjonen når du har tid? Søket i selve forumet har vært nede ganske lenge nå

Forresten.. av en eller annen grunn fungerer plutselig menyene skikkelig med google chrome nå også. De gjorde ikke det før. Har virket en god stund nå, men.. hva du enn gjorde: takk skal du ha!
Plussmedlem
Chrome har funka i nokre månader, og eg har ikkje gjort noko som påverkar det
Søkefunksjonen ja. Det var sant. :-P
Tilfeldig bekjentskap
© Jørn Henning Flåten
Reklame for plussmedlemskap