- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- Mindre skriftstørrelse på signaturen?
Mindre skriftstørrelse på signaturen?
Postet 05.09.09 kl 16:34
Et godt forslag, det er det
Det har skjedd flere ganger at folk har misforstått innlegg p.g.a. signaturen.
Fant i alle fall en i farta...
Veit det finnes flere.
Det har skjedd flere ganger at folk har misforstått innlegg p.g.a. signaturen.
Fant i alle fall en i farta...
Veit det finnes flere.
Postet 05.09.09 kl 22:37
Njæ, mindre skriftstørrelse vet jeg ikke om er så lurt... tenk litt på oss som ikke lenger har det samme falkeblikket vi hadde da vi var i tjue-åra! :p Hehe
Jeg er sikkert ikke alene om å trenge briller når jeg leser. Andre har kanskje enda mere behov for briller og ser dårlig.
Liten skrift = uleselig for mange
Jeg er sikkert ikke alene om å trenge briller når jeg leser. Andre har kanskje enda mere behov for briller og ser dårlig.
Liten skrift = uleselig for mange
Postet 05.09.09 kl 23:29
Fant en til
Her var det jeg som fikk kjeft.
Mona: Du hadde vel en annen signatur nylig? Mener å huske at det var en som misforstod et av dine innlegg også.
Her var det jeg som fikk kjeft.
Mona: Du hadde vel en annen signatur nylig? Mener å huske at det var en som misforstod et av dine innlegg også.
Postet 05.09.09 kl 23:37
Endret: 05.09.09 kl 23:38
Jeg endrer signaturen i hytt og pine, finner jeg et kult sitat så tar jeg det en periode, helt til neste gang jeg finner noe og legger inn det
Nå nettopp istad (da jeg skrev innlegget ovenfor) gikk jeg inn i profilen min og endret signatur-skriften min til å være kursiv. Da er det kanskje litt lettere å se at det er noe annet enn et innlegg som står der ?
Nå nettopp istad (da jeg skrev innlegget ovenfor) gikk jeg inn i profilen min og endret signatur-skriften min til å være kursiv. Da er det kanskje litt lettere å se at det er noe annet enn et innlegg som står der ?
Postet 05.09.09 kl 23:40
Postet 05.09.09 kl 23:46
Postet 06.09.09 kl 00:48
Postet 06.09.09 kl 12:07
Postet 06.09.09 kl 12:13
Postet 06.09.09 kl 14:35