Mindre skriftstørrelse på signaturen?

Jeg synes det er litt rotete når teksten og signaturen i innlegget har akkurat samme skriftstørrelse, spesielt siden streken mellom er så lys. Hadde det vært en idé å gjøre signaturen hakket mindre? Bare et forslag.
Et godt forslag, det er det

Det har skjedd flere ganger at folk har misforstått innlegg p.g.a. signaturen.
Fant i alle fall en i farta...
Veit det finnes flere.
Njæ, mindre skriftstørrelse vet jeg ikke om er så lurt... tenk litt på oss som ikke lenger har det samme falkeblikket vi hadde da vi var i tjue-åra! :p Hehe

Jeg er sikkert ikke alene om å trenge briller når jeg leser. Andre har kanskje enda mere behov for briller og ser dårlig.
Liten skrift = uleselig for mange
Fant en til
Her var det jeg som fikk kjeft.

Mona: Du hadde vel en annen signatur nylig? Mener å huske at det var en som misforstod et av dine innlegg også.
Jeg endrer signaturen i hytt og pine, finner jeg et kult sitat så tar jeg det en periode, helt til neste gang jeg finner noe og legger inn det

Nå nettopp istad (da jeg skrev innlegget ovenfor) gikk jeg inn i profilen min og endret signatur-skriften min til å være kursiv. Da er det kanskje litt lettere å se at det er noe annet enn et innlegg som står der ?
Kursiv er lurt
Men hvordan lager man kursiv signatur da? Prøvde samme koden som man bruker når man skriver innlegg, men det gikk ikke...
Liker ikke signaturer i det hele tatt tar mye lengre tid og lese tråder da..
Trond Ferkingstad
Liker ikke signaturer i det hele tatt tar mye lengre tid og lese tråder da..

Hehe, hvordan er det mulig da?
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap