Bilder på medlemsprofil vises ikke i internet explorer

Hei

Jeg bruker vanligvis Firefox nettleser på min egen pc. Når jeg sitter ved den, ser jeg bildet jeg har lagt inn rett under første setning i min medlemsprofil.

Nå bruker jeg en annen pc, som har Internet Explorer, og plutselig er bildet borte?? Jeg byttet til Firefox for å sjekke, og der var bildet fullt synlig... så tilbake til Internet Explorer... borte.
Det betyr altså at bildet ikke syns for de som bruker Internet explorer.

Hvorfor er det slik? Betyr det at alle andre som bruker Internet Explorer ikke kan se bildet av de grønne Corydorasene jeg har øverst i profilen min, rett under første setning?

Hva kommer dette av? Noen som vet? Er det noe jeg kan gjøre for å fikse det?
Jeg bruker internett explorer, nå og jeg ser alt på din profil...
Hvorfor det er slik hos deg, vet jeg ikke.prøv med å skru av og på pc-en, ellers så kan det hende du har noe feil med nettforbindelse/bildeframvisning på internett explorer.

MVH Bernard
Så du ser altså det store bildet øverst i feltet med all profilteksten? Jeg tenker på det bildet som viser en gruppe grønne Corydoras. Ikke det lille bildet rett over avataren min.

Jeg ser heller ikke bildet i IE, Mona. I Firefox ser jeg det.....

Har opplevd noe lignende i en tråd tidligere; når bilder ble lastet opp i Firefox, syntes de ikke i IE. Da jeg lastet bildene opp ved å bruke IE, vistes de i alle nettlesere...

Sorry, misforsto.
Jeg ser det heller ikke i IE, men jeg ser det i safari, firefox, opera og google chrome.

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap