- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- Slå sammen annonser?
Slå sammen annonser?
For noen uker siden var det en diskusjon om det å slå sammen annonser, slik at det ikke ble mange annonser fra samme selger om samme typen produkt. (F.eks mange varianter av snegler)
Var det et nytt krav til rubrikkannonsene, eller var det bare en henstilling? Jeg synes liksom ikke det har blitt store forskjellen her, med et par hederlige unntak, da
Var det et nytt krav til rubrikkannonsene, eller var det bare en henstilling? Jeg synes liksom ikke det har blitt store forskjellen her, med et par hederlige unntak, da
Postet 20.11.09 kl 16:10
Det er vel et krav som fremkommer når du legger inn annonser på "Akvaforum rubrikkannonser". Der står det bl.a.
Men husk:
* Ikke legg inn flere annonser om den samme tingen.
* Skriv så mye informasjon som mulig om objektet du selger.
* Ikke bruk STORE BOKSTAVER i tittel eller tekst.
* Lag en beskrivende og klar tittel.
* Annonsering av flere tilnærmet like objekter, gjøres i en og samme annonse. F.eks flyteplanter av ulike typer som skal selges samtidig, annonseres samlet, f.eks med annonsetekst: "Flyteplanter selges. Se annonse for arter"
Men husk:
* Ikke legg inn flere annonser om den samme tingen.
* Skriv så mye informasjon som mulig om objektet du selger.
* Ikke bruk STORE BOKSTAVER i tittel eller tekst.
* Lag en beskrivende og klar tittel.
* Annonsering av flere tilnærmet like objekter, gjøres i en og samme annonse. F.eks flyteplanter av ulike typer som skal selges samtidig, annonseres samlet, f.eks med annonsetekst: "Flyteplanter selges. Se annonse for arter"
Postet 20.11.09 kl 16:14
Postet 20.11.09 kl 17:09
Postet 20.11.09 kl 17:16
Endret: 20.11.09 kl 17:17
mona oJeg så en som hadde hele 8 annonser ute på likt, for noe som fint kunne vært listet opp sammen i èn annonse... De reglene der under rubrikk har sklidd helt ut, tror jeg. Det er ihvertfall mange som gir blanke i de reglene.
Gi gjerne en tilbakemelding når dere ser slik til moderator.
Det er mye annonser, og det er mange "lure" måter å få sin annonse til å bli mere synlig. De fleste av dem er listet opp på under hva man ikke skal gjøre.
Postet 20.11.09 kl 17:56
Postet 20.11.09 kl 18:05
Postet 20.11.09 kl 18:14