- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- En annonse flere produkter
En annonse flere produkter
Jeg har et lite forslag som kanskje flere kan være enig til , jeg har set tråder om at vi skal slå sammen flere annonser. Noe som jeg er forsett engi i , men begrensningen til å ha bare 3 bilder . Når du kanskje skal selge opptil 5 produkter. Vell vert greit å fått inn litt flere bilder, bilder selger for å si det sånn. Er dette vanskelig å få til , har AF noen planer om å utvide dette ?.
Vert litt greit å fått inn noen innspill fra det høyere hold..
hens fint bilde som blir opplasta
Vert litt greit å fått inn noen innspill fra det høyere hold..
hens fint bilde som blir opplasta
Postet 20.11.09 kl 21:23
Foretaksnummer
Hei
Har ikke noe med bilder og gjøre, men jeg kikket litt rundt på nettbutikken din, men jeg kunne ikke finne noe foretaksnummer?
Har ikke noe med bilder og gjøre, men jeg kikket litt rundt på nettbutikken din, men jeg kunne ikke finne noe foretaksnummer?
Postet 20.11.09 kl 21:39
Postet 20.11.09 kl 21:43
Postet 21.11.09 kl 17:11
Postet 22.11.09 kl 02:07
Postet 22.11.09 kl 08:24
Holger utvikler AF på sin fritid så dette kommer når dette kommer, men jeg regner med at dette ikke er langt unna.
Som jeg ser det så har vi viktigere ting å få utviklet enn salgsdelen av forumet. I det siste har salg fått urettmessig mye fokus sett i forhold til hva et forum som AF bør dreie seg om.
Postet 22.11.09 kl 15:32
Det er no mogleg for alle å laste opp fem bilder i staden for tre slik det var før.
Plussmedlemer får laste opp 10, og storseljarar og forhandlarar kan laste opp 15 bilder.
Eg har også gjort ein del endringar på bildevisning, og også gjort det enkelt å rapportere annonsar til moderator.
Forhandlarar og storseljarar vil få mulighet til å lagre ei annonse i opptil tre kategoriar snart.
Plussmedlemer får laste opp 10, og storseljarar og forhandlarar kan laste opp 15 bilder.
Eg har også gjort ein del endringar på bildevisning, og også gjort det enkelt å rapportere annonsar til moderator.
Forhandlarar og storseljarar vil få mulighet til å lagre ei annonse i opptil tre kategoriar snart.
Postet 22.11.09 kl 23:53
Postet 23.11.09 kl 00:46