Søk på forumet, null treff uansett.

Inaktiv bruker
Prøver å søke i forumet, men får null treff uansett hva jeg søker på, om det så er ordene fisk, sand, grus, planter eller vilket som helst annet ord jeg har prøvd.
jeg søkte nu på fisk å fik 98 treff.
Inaktiv bruker
Jeg får også 98 treff, i fiskebasen, men fremdeles 0 treff i forumet.
når jeg skal skrive i innlegg her så kommer det bere error, så etterhvert kommer det opp, det jeg skrev =)
når jeg skal skrive i innlegg her så kommer det: "Det har oppstått en feil på denne siden / An error has occured on this page.


Element RECORDCOUNT is undefined in USERINFO.
The error occurred on line 206.


Teknisk personell har fått tilsendt feilmeldingen.
mvh Webmaster AkvaForum.no "

så etterhvert kommer det opp, det jeg skrev =)
så kan være det er litt tul her på siden nå.
Har å opplevd å få error i dag når jeg skulle poste noe. Virker som at selve akvaforumet har litt problemer. Rekner med at di som sitter på toppen fikser dette etter kvært.
Inaktiv bruker
Takk for link Judosola, nyttet jo ikke å søke etter den
Hvis folk GIDDER å scrolle litt lenger ned på lista over innlegg på underforumet "Om Akvaforum", istedenfor å kaste seg på knappen og skrive nye innlegg med en gang, så finner man mange tråder etterhvert om nøyaktig dette temaet....

http://akvaforum.no/forum.cfm?forum_id=1002&thread_id=52054&sr=1

http://akvaforum.no/forum.cfm?forum_id=1010&thread_id=46213

Og ser man det...! Enda en om samme tema...

Og scroller man ørlitte granne ned på siden og klikker på google søk i AF.....

[External Image]


Inaktiv bruker
Oi!!, skal passe på at jeg ikke tar opp for mye plass her på forumet i fremtiden.
Poenget er vel at det har dukket opp flere nye tråd om dette i måneden siden i fjor høst, og folk begynner å bli lei av å svare på det. Særlig siden samme tema diskuteres i opptil flere tråder et par-tre hakk ned på lista, og som man hadde funnet om man hadde brukt noen sekunder på å kaste et blikk på trådoversikten til underforumet "Om Akvaforum.no".

Det beste hadde vel vært om det på søkesidene sto info om problemene og at man kan bruke Google-søket (som funker fint) istedenfor, slik at man slipper å plages.
Tilfeldig bekjentskap
© Tone Andreassen
Reklame for plussmedlemskap