Legge inn bilder via iphone

Jeg har erfart at det er umulig å legge inn bilder på akvaforum direkte fra iphone, "velg fil"-knappen er grå og innaktiv. Siden jeg hovedsakelig er iphonebruker og sitter ytterst lite foran en vanlig datamaskin i løpet av en måneds tid må jeg bare spørre: Er det mulig å få det til slik at man kan legge inn bilder direkte fra iphone? Sånn som det er nå må jeg ta bilder med iphone, overføre det til datamaskin, og så legge det inn her, og resultatet av dette er at jeg gjerne ikke gidder. Dessverre.

Utover denne lille detaljen her er min erfaring at akvaforum fungere like bra fra iphone som fra datamaskin, til min store glede
Mener du i din profil eller i innlegg??
Det gjelder begge deler.
Oki
Dette fungerer utmerket med min HTC desire! Har nettopp testet det! Kanskje noen andre med iphone kan sjekke det!
Fra min iphone.
[External Image]
Virkelig! Da er det iphonen min det er noe i veien med. Er det noen som har peiling på hva det er som kan være årsaken til at det ikke fungerer?
Sjekk forbindelse mellom iphonen og datamaskin.
badat
Sjekk forbindelse mellom iphonen og datamaskin.

Jeg skjønte ikke hva du mente med det. Er det en forbindelse mellom iphonen og datamaskinen?
Det du gjør for å vise bildene fra iphonen på datamaskinen din. Hvis du får det til så skal du også klare å legge dem inn her på tråden.
badat
Det du gjør for å vise bildene fra iphonen på datamaskinen din. Hvis du får det til så skal du også klare å legge dem inn her på tråden.

Jeg tror du har misforstått meg litt. Det jeg mener er å laste opp bilder fra iPhone uten datamaskinen som mellomledd. Altså direkte på safari på telefonen. Nå laster jeg ned en Photoshop-app, så blir det spennende å se om det er godt for noe. Om noen har erfaringer eller kunnskap å komme med tas det imot med takk
He...he.. Jeg gjorde visst det.
Ha prøvd med bilde direkte på iphone. Det gikk ikke siden knappen "velg fil" ikke er aktivt. Dette skyldes nok programvare i iphone ikke kommuniserer med akvaforum.

Vi får håpe på en eller en annen dataeksperter dukker opp her!
Plussmedlem
Er det mogleg å laste opp bilder på andre nettsider/forum då? Opplasting av bilde er standard-funksjonalitet i nettlesaren, og det er berre avhengig av nettlesaren om det funkar eller ikkje.
Jeg har sett litt på det og du har helt rett, det er et fåtall av steder man kan laste opp bilder direkte på nettet, og de stedene det er mulig må man ha et eget program som gjør det. Så jeg skal fortsette å ta meg tid til å legge inn bilder via datamasinen. Takk for tilbakemeldingen!
Plussmedlem
Det vil snart bli mogleg å registrere bilder med e-post på alle delar av AF unntatt forumet. (Kanskje forumbilder også etter kvart).
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap