Hvordan fungerer godkjenning av bilder i databasen?

Hei!

Jeg har lagt inn noen få bilder i databasen, de fleste er ikke godkjente, men noen få har det blitt. Her omdagen sendte jeg inn 2bolker med bilder av 2 forskjellige fiske typer, den jeg sendte sist har jeg fått tilbakemeldinger på, men den første har jeg ikke hørt noen ting om... er det slik at noen godkjenner en type fiske art, mens en annen har helt andre arter som bare h*n kan godkjenne?


mvh
Per Gunnar Stenersæter
Plussmedlem
Trym81
er det slik at noen godkjenner en type fiske art, mens en annen har helt andre arter som bare h*n kan godkjenne?

Nei. Det er ein bildekomite - som godkjenner alle typar bilder. Det kan vera ulike årsaker til at det går treigt med bildegodkjenning innimellom. Det kan t.d. vera dissens i komiteen.
Takk for svar! Ble nesten redd for at bildene hadde falt ut av systemet siden jeg hadde fått svar på noen allerede Men da er jo saken klar, og jeg får bare vente
Er det bare medlemmer som kan sende inn bilder?
Plussmedlem
Ja, du må jo ha en brukerkonto for å endre info/sende inn bilder.

Men mener du sende inn andre sine bilder?
Da står det dette:
3. Du er ansvarlig for at bildet du laster opp er tatt av deg selv. Dersom bildet er tatt av en annen fotograf, må tillatelse innhentes og sendes til webmaster@akvaforum.no
Loomis
Ja, du må jo ha en brukerkonto for å endre info/sende inn bilder. Men mener du sende inn [I]andre[/I] sine bilder? Da står det dette: [I]3. Du er ansvarlig for at bildet du laster opp er tatt av deg selv. Dersom bildet er tatt av en annen fotograf, må tillatelse innhentes og sendes til webmaster@akvaforum.no [/I]

Nei,nei,tenkte å sende inn egne bilder da
Plussmedlem
Da kan du jo bare sende i vei. (Hvis du veit hvordan du gjør det.)
Du er jo allerede medlem
Loomis
Da kan du jo bare sende i vei. (Hvis du veit hvordan du gjør det.) Du er jo allerede medlem :)

Vet jo ikke hvordan man gjør det ............
Plussmedlem
Hvis du går inn på eksempelvis denne fiskeprofilen så ser du nederst på siden "Endre info".
Trykk på "Bilder". Resten er selvforklarende, tror jeg.
Loomis
Hvis du går inn på eksempelvis [URLBLOCK1]så ser du nederst på siden "Endre info". Trykk på "Bilder". Resten er selvforklarende, tror jeg.


Takker
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Odland
Reklame for plussmedlemskap