Hjelp, topicen min døde, hva skal jeg gjøre?

"Igår asså, så la jeg innen ny tråd asså.. å så på butikken sa dem at det er helt greit å legge den inn med engang, for det tåler den.
MEN så, etter noen få innlegg, så daua den helt, og handla om no heelt anna enn det jeg spurte om. Hva skal jeg gjørra da? Og alle verdiene var helt normale asså. Noen som har peiling?"

Noen som kjenner igjen symptomene på detta?

:P

Wargtass
"Igår asså, så la jeg innen ny tråd asså.. å så på butikken sa dem at det er helt greit å legge den inn med engang, for det tåler den. MEN så, etter noen få innlegg, så daua den helt, og handla om no heelt anna enn det jeg spurte om. Hva skal jeg gjørra da? Og alle verdiene var helt normale asså. Noen som har peiling?" Noen som kjenner igjen symptomene på detta? :P Hehe, var ikke helt lett å finne "tråden" i detta Wartass. Er dette et reelt innlegg eller? Håper ikke jeg blir smittet av samme symptom.............. Måtte evnt blitt etter ei kasse med Aass.....
Både og LOFFA....tråden i det hele er vel nettopp at tråden ofte renner bort i eteren, sånn som denne stakkaren nettopp har fått oppleve.
Planen min var vel å vise at ting ofte skeier ut her, hvilket ikke er til nytte for noen av oss. Kan hende jeg ikke bruker riktig form for humor får å prøve å få det frem :P

La oss dog håpe en kasse Aass ikke smitter med andre symptomer enn ei skikkelig god hodepine :P
Jeg har lest igjennom tråden (som jeg har sett stadig vekk har fått innlegg på startsiden). Av den grunn at jeg ikke har eller har hatt discus har jeg ikke vært innom den tråden.

Det kan sies mye om folk som driver med discus, men at det er "liv" i di trådene det snakkes om nettopp denne fisken, ja det er helt sikkert. Har tidligere ikke sett en tråd hvor discus har vært tema, hvor det har vært uten store diskusjoner og ytringsmeninger. Men dette er vel også litt av meningen.

Etter å ha lest denne tråden nå, har jeg jo fått litt innføring i hva det vil si å ha discus, samt en del informasjon.

Kunnskap er noe en får etter erfaring en høster. Noen har gjort det sånn og noen har gjort det slik.

Om jeg skulle begynt med discus, ville jeg nok høstet mye info og lest meg opp, samt innhentet så mye info som mulig av folk med erfaring. Fisk fra rundt 500 til tusenlappen er for meg ingen dagligdagse innkjøp....

Tråder har til tider lett for å skli ut Wargtass, men det kommer av engasjemang. Av mine ca 2400 innlegg på forumet her, må jeg vel innrømme at en del av dem viser MITT engasjemang, også i tråder som har sklidd ut....

He, he...
Skjønte av første innlegget ditt hva du siktet til, og jeg syns humoren din er utmerket ;D
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap