E-mail ved nye innlegg stopper og komme?

Følger med på noen personlige Akvarie tråder her inne på forumet og for og lettere følge med når det kommer nye innlegg,så har jeg da krysset av på:
Send meg epost når noen svarer på innlegg i tråden

Dette funker flott og jeg stortrives med det,men etter omkring 1.måned +/- så stopper plutselig alle e-mail opp og jeg får ikke lenger oppdateringer fra noen av trådene jeg følger med på og jeg har da måttet legge inn ett nytt innlegg og igjen krysset av for mottak av e-mail ved nye svar.

Er det noe jeg kan gjøre for og fikse dette eller er det noe annet som er feil?
Jeg klikker alltid på den øverste linken jeg får i hver e-mail,ikke den andre som stopper abonnementet:

For å lese de siste innlegg, klikk på denne lenken
Dette skjer ikke bare deg, har skjedd meg flere ganger, og med andre har jeg hørt.
Skjer med javne mellomrom.....
Plussmedlem
Hugs at om du har fått eit varsel om nye innlegg, får du ikkje fleire varsel før du har besøkt tråden igjen. Så om du har droppa å klikke deg inn på tråden ein gong, får du ikkje fleire varsel, sjølv om det kjem 100 nye innlegg. Du bør kanskje sjekke spam-innstillingar i epostprogrammet ditt.
Vi har elles ingen indikasjonar på at det er noko feil med mailutsendinga. Dette er enkelt å feilsøke, og det er altså ingenting som tyder på at det er noko gale.
Holger Lockertsen
Hugs at om du har fått eit varsel om nye innlegg, får du ikkje fleire varsel før du har besøkt tråden igjen. Så om du har droppa å klikke deg inn på tråden ein gong, får du ikkje fleire varsel, sjølv om det kjem 100 nye innlegg. Du bør kanskje sjekke spam-innstillingar i epostprogrammet ditt. Vi har elles ingen indikasjonar på at det er noko feil med mailutsendinga. Dette er enkelt å feilsøke, og det er altså ingenting som tyder på at det er noko gale.

Jeg har lest meg gjennom e-mailen min og jeg vet at jeg ikke har glemt noen,klikker meg alltid inn på tråden fra e-mailen jeg får.
Har også sjekket Spam posten min,jeg får beskjed hver gang det kommer ny e-mail der og jeg har aldri mottatt e-mail fra Akvaforum i min Spam boks.
Tilfeldig bekjentskap
© Leif E. Johansen
Reklame for plussmedlemskap