- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- Hvordan kan folk se bildeinformasjonen?
Hvordan kan folk se bildeinformasjonen?
Inaktiv bruker

Hei,
Når jeg legger opp bilder fra akvariet mitt legger jeg inn endel informasjon om kamera, objektiv etc.
Hvor kan andre lese den informasjonen når de klikker på bildene?
Når jeg legger opp bilder fra akvariet mitt legger jeg inn endel informasjon om kamera, objektiv etc.
Hvor kan andre lese den informasjonen når de klikker på bildene?
Postet 28.03.11 kl 17:23
Inaktiv bruker

Godt spørsmål.
Postet 28.03.11 kl 21:09
SolosuperGodt spørsmål.
Tja godt spørsmål eller ikke. Jeg for min del har aldri hatt behov for å vite noe om kameraene medlemmene har tatt bilde av karet med. Kanskje behovet er lite tilstede og derfor ikke tilgjengelig. Pleier selv ikke legge inn slike opplysninger til vanlig, det er som regel ikke noe folk ser etter
Postet 28.03.11 kl 21:51
Postet 28.03.11 kl 22:40
Inaktiv bruker

kanskje det er lagt opp slik at det brukes i fotokonken, men da sku det vært tatt bort til vanlig bruk. eller så kjøpte de installerte de forumet slik og ikke har klart å ta vekk det om ikke passer? bare slenger opp noen teorier
Postet 28.03.11 kl 22:50
Inaktiv bruker

Det er kanskje ikke så mange som er interessert i kamera/innstillinger, men i den nederste rubrikken:
"Annen informasjon:
Forhold da bildet ble tatt, informasjon om oppsett, informasjon om etterarbeid i bildebehandlingsprogram, m.m."
Der kunne det vært interessant å skrive/lese, for å få litt mer detaljert informasjon. Jeg kan sende en mail til en administrator og spørre.
"Annen informasjon:
Forhold da bildet ble tatt, informasjon om oppsett, informasjon om etterarbeid i bildebehandlingsprogram, m.m."
Der kunne det vært interessant å skrive/lese, for å få litt mer detaljert informasjon. Jeg kan sende en mail til en administrator og spørre.
Postet 28.03.11 kl 23:41
Hei.
Dette var eit godt spørsmål. Denne informasjonen visast no berre på bilda i fotokonken. Det vistes tidlegare også på akvarieinformasjonen, men då eg endra bildevisninga på medlemsakvariene var det ikkje nokon naturleg plass desse kunne bli plassert.
Dersom det er ynskje om at denne informasjonen blir synleg att, skal eg sjå på alternativ. Ellers kan eg berre fjerne dei ekstra felta i opplastingsskjema.
Dette var eit godt spørsmål. Denne informasjonen visast no berre på bilda i fotokonken. Det vistes tidlegare også på akvarieinformasjonen, men då eg endra bildevisninga på medlemsakvariene var det ikkje nokon naturleg plass desse kunne bli plassert.
Dersom det er ynskje om at denne informasjonen blir synleg att, skal eg sjå på alternativ. Ellers kan eg berre fjerne dei ekstra felta i opplastingsskjema.
Postet 29.03.11 kl 11:31
Inaktiv bruker

Hei!
Takk for svar.
Den nederste kolonnen med "annen informasjon" kunne være greit å ha (og her kan de som også ønsker å legge inn kamera/-innstillinger, bare skrive det rett inn). Mulig det går an å få denne informasjonen til å "poppe opp" når man holder musepekeren over bildetittelen (den teksten som står rett under bildet i bildefremvisningen)? Dette var bare et forslag.
Den nederste kolonnen med "annen informasjon" kunne være greit å ha (og her kan de som også ønsker å legge inn kamera/-innstillinger, bare skrive det rett inn). Mulig det går an å få denne informasjonen til å "poppe opp" når man holder musepekeren over bildetittelen (den teksten som står rett under bildet i bildefremvisningen)? Dette var bare et forslag.
Postet 29.03.11 kl 11:56
Postet 29.03.11 kl 14:24
Inaktiv bruker

Ble det bestemt noe lurt ang. tema i denne tråden?
Postet 06.04.11 kl 14:24