- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- Svar på e-post kommer ikke frem.
Svar på e-post kommer ikke frem.
Noen ganger får jeg tilsendt spørsmål eller kommentarer via E-postlinken i profilen min.
Dette kommer til meg som E-post. Jeg skriver noe og sender det som som 'svar'.
Men hva skjer? Har opplevd mange ganger nå at svaret ikke kommer frem til vedkommende. Blir det noe feil med adresselinjen til vedkommende? Da kommer det opp no-reply@akvaforum.no i tillegg til vedkommendes adresse.
Hvis det er flere som opplever dette så er det ikke rart noen blir sur pga misforståelser (f.eks ved kjøp/salg).
Hvis jeg skriver et svar og sender det via E-postlinken i profilen til vedkommende så kommer det frem.
Noen som kan svare på hvorfor det blir sånn? Har spekulert mange ganger på hvorfor det blir så stille i "den andre enden".
Dette kommer til meg som E-post. Jeg skriver noe og sender det som som 'svar'.
Men hva skjer? Har opplevd mange ganger nå at svaret ikke kommer frem til vedkommende. Blir det noe feil med adresselinjen til vedkommende? Da kommer det opp no-reply@akvaforum.no i tillegg til vedkommendes adresse.
Hvis det er flere som opplever dette så er det ikke rart noen blir sur pga misforståelser (f.eks ved kjøp/salg).
Hvis jeg skriver et svar og sender det via E-postlinken i profilen til vedkommende så kommer det frem.
Noen som kan svare på hvorfor det blir sånn? Har spekulert mange ganger på hvorfor det blir så stille i "den andre enden".
Postet 17.05.11 kl 20:21
Endret: 17.05.11 kl 20:25
Har prøvd å sende E-post til meg selv noen ganger nå (og svart på dem).
Hvis jeg sletter no-reply@akvaforum.no fra adresselinjen så kommer svaret frem.
Men hvorfor kommer dette automatiske tillegget i adresselinjen?
Hvis jeg ikke sletter det blir mailen borte, og jeg får ikke info om det heller.
Hvis jeg sletter no-reply@akvaforum.no fra adresselinjen så kommer svaret frem.
Men hvorfor kommer dette automatiske tillegget i adresselinjen?
Hvis jeg ikke sletter det blir mailen borte, og jeg får ikke info om det heller.
Postet 17.05.11 kl 21:11
Endret: 17.05.11 kl 21:13
Postet 17.05.11 kl 21:14
Takk for info.
Er det noe jeg kan gjøre med det?
Dette skjer bare i online.no og ikke i Microsoft outlook. Der kan jeg svare uten problemer (men har ikke oppdaget det før nå).
Hvis ikke får jeg bare huske å slette adressetillegget eller kopiere den riktige adressen over til en ny E-post. Synes bare det er tungvint, og rart at det er sånn.
Er det noe jeg kan gjøre med det?
Dette skjer bare i online.no og ikke i Microsoft outlook. Der kan jeg svare uten problemer (men har ikke oppdaget det før nå).
Hvis ikke får jeg bare huske å slette adressetillegget eller kopiere den riktige adressen over til en ny E-post. Synes bare det er tungvint, og rart at det er sånn.
Postet 17.05.11 kl 21:27
Postet 17.05.11 kl 22:05
Postet 24.05.11 kl 13:16
Postet 24.05.11 kl 18:28
Endret: 24.05.11 kl 18:31
Postet 24.05.11 kl 19:02
Postet 24.05.11 kl 19:11