Svar på e-post kommer ikke frem.

Noen ganger får jeg tilsendt spørsmål eller kommentarer via E-postlinken i profilen min.
Dette kommer til meg som E-post. Jeg skriver noe og sender det som som 'svar'.
Men hva skjer? Har opplevd mange ganger nå at svaret ikke kommer frem til vedkommende. Blir det noe feil med adresselinjen til vedkommende? Da kommer det opp no-reply@akvaforum.no i tillegg til vedkommendes adresse.

Hvis det er flere som opplever dette så er det ikke rart noen blir sur pga misforståelser (f.eks ved kjøp/salg).
Hvis jeg skriver et svar og sender det via E-postlinken i profilen til vedkommende så kommer det frem.
Noen som kan svare på hvorfor det blir sånn? Har spekulert mange ganger på hvorfor det blir så stille i "den andre enden".
Har prøvd å sende E-post til meg selv noen ganger nå (og svart på dem).
Hvis jeg sletter no-reply@akvaforum.no fra adresselinjen så kommer svaret frem.
Men hvorfor kommer dette automatiske tillegget i adresselinjen?

Hvis jeg ikke sletter det blir mailen borte, og jeg får ikke info om det heller.
Plussmedlem
Dette er fordi mailen blir sendt via Akvaforum til mailen din, ikke direkte til din mailadresse. "Fra-adressen" står da som no-reply og mailen kan ikke besvares direkte.
Takk for info.
Er det noe jeg kan gjøre med det?
Dette skjer bare i online.no og ikke i Microsoft outlook. Der kan jeg svare uten problemer (men har ikke oppdaget det før nå).
Hvis ikke får jeg bare huske å slette adressetillegget eller kopiere den riktige adressen over til en ny E-post. Synes bare det er tungvint, og rart at det er sånn.
Shiramor
Dette skjer bare i online.no og ikke i Microsoft outlook. Der kan jeg svare uten problemer (men har ikke oppdaget det før nå).

Nei beklager, det var feil:
Det kommer visst no-reply i adressefeltet i Outlook også.
Plussmedlem
Eg har gjort ei endring i koden no som skal eliminere problemet.
Jaaa, nå er problemet borte. Nå kan jeg svare på henvendelser og vet samtidig at de kommer frem.
Du er en knupp Holger
Takk til trådstarter! Hadde det ikke vært for den, så hadde ikke dagens mail kommet frem, så jeg sendte en ny senere på dagen og da gikk all komunikasjon greit. TAKK!
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap