En tråd per akvarium ?

Hei, muligheten til personlig tråd er vel og bra men jeg lurer litt på om det kunne vært nyttig å kunne lage en tråd / blogg per registrert akvarium. Skjer jo ulike ting i de ulike tankene og hvis man skal skrive om det så blir det nå bare rot og ingen rød trå i den personlige tråden
Jeg tror det ville blitt en sinnsyk mengde tråder uten sammenheng, og man får ingen oversikt over hva hver enkelt har.
En tråd pr akvarium syns jeg personlig hørtes litt i meste laget ut, det hørtes rotete ut....

Jeg liker å kunne lese det samlet i en persons tråd om alt de har.
Dersom du ønsker å legge inn ekstra info om akvariet ditt kan du kanskje legge det inn på siden under akvariene dine, evt. Under kommentarer på det aktuelle akvarie. Da vil du jo få informasjonen samlet under akvariet ditt.

Enig at det kan bli litt mange tråder å henge med i dersom det skal være en tråd per akvarie, mange her har jo svært mange akvarier…
Ja
Det jeg tror jeg vil ha er mulighet til å ha en slags historikk / tråd / logg på karene feks for å kunne beskrive endringer og legge in bilder osv. jeg er ikke ute etter å avskaffe den personlige tråden

Hvis det et mulig i dag er det fint med link til noen som har det for jeg finner det ikke. Mine akvarier er under stadig endring men akvarie siden føles så statisk - hvis dere skjønner hva jeg mener? (ja jeg vet jeg kan bruke status gammelt oppsett og lage et nytt men..)
toocool
Hvis det et mulig i dag er det fint med link til noen som har det for jeg finner det ikke. Mine akvarier er under stadig endring men akvarie siden føles så statisk - hvis dere skjønner hva jeg mener? (ja jeg vet jeg kan bruke status gammelt oppsett og lage et nytt men..)



Eksempelvis kan du føre logg slik.
henne
[QUOTE=toocool]Hvis det et mulig i dag er det fint med link til noen som har det for jeg finner det ikke. Mine akvarier er under stadig endring men akvarie siden føles så statisk - hvis dere skjønner hva jeg mener? (ja jeg vet jeg kan bruke status gammelt oppsett og lage et nytt men..)



Eksempelvis kan du føre logg slik.

Var sånn jeg også tenkte det
Takk , ja
Trodde det feltet var begrenset til et mye mindre antall tegn jeg
Sånn går det når nykommerne tramper rundt - tror jeg trekker hele forslaget
Plussmedlem
He, he... Se det for deg... Her i huset er det 30 kar, og mange som har flere enn det. Tenk deg da kaoset om det ble laget en tråd pr.....
Tilfeldig bekjentskap
© Cecilie Isaksen
Reklame for plussmedlemskap