Share this

Etter jeg var inne å skrive endringer i fiskbasen. Kan jeg ikke klikke meg tilbake ?
Mvh. Roland Dreinø
Ja, sorry.
Jeg glemte å skrive. At hver gang jeg trykker på tilbake pilen, får jeg "share this" Derfor overskriften.
Se lignende tråd her. Hvilken nettleser bruker du?
Ok
Ser der er andre enn jeg som har problemett.
Jeg har IE 8
Men dett er vel egentlig ikke ett spørs om hva JEG har, når flere har problemet?
Har ikke skiftet nettleser på lenge, så dett må da ligge hos A.F. ?
Men takk for svar.
Hvis ikke dett blir betre må jeg jo bare bruke Nettakvariet.no
Roland Dreinø
Jeg har IE 8t. Hvis ikke dett blir betre må jeg jo bare bruke Nettakvariet.no

Hva med og prøve å bytte nettleser? Kan anbefale Opera
Hei Janne. Skjønner hva du sier. Men dett kan da ikke vere rigtigt, at jeg må skifte fordi A:F. har problemer ?
helt enig, jeg har explorer men aner ikke hvilken sort.
Men den fungerer alle steder untatt her i kveld, så jeg bytter ikke nettleser bare fordi det er et problem på forumet. Man må finne ut hva som er galt med forumet, feilen sitter ikke i min nettleser.
Jeg har ikke disse problemene, og bruker Opera.
Vil ikke egentlig rakke ned på IE, men den kommer dårlig ut i diverse tester, og sliter mye med nettsider hvor andre nettlesere ikke har noe problem.. ):

For øyeblikket er det jo ikke sagt hvor problemet virkelig sitter, men de som ikke bruker IE har jo ikke problemet. Hvis det er noe som er virkelig plagsomt, så ville jeg vurdert å bytte nettleser. Det tar under et minutt og de er ganske like i hvordan de ser ut.

Det kan jo faktisk være et problem med cookies and cache også, tømt det i det siste? Slikt pleier ofte å hjelpe.

Ellers er det vel bare å vente å se om noen kan identifisere problemet, kanskje det kan løses fra AF sin side (:
Vet ikke hva som har skjett, men nu virker min fint igjen. Takk
Tilfeldig bekjentskap
© amanda c nagell
Reklame for plussmedlemskap