Endre slik at siste innlegg i en tråd kommer øverst

Forslag om å endre oppsettet på trådene slik at det nyeste innlegget kommer øverst og ikke nederst i en tråd. Da får en alltid siste nyheter først, og spesielt dersom det er en tråd som har mange kommentarer. En trenger ikke da å gå til f.eks side 8 for å se siste kommentar. Er vel bare å snu om på det?
Inaktiv bruker
Det høres tungt ut. Blir som å lese en bok baklengs. Man begynner jo på begynnelsen, og når du skriver kommer du lengre inn i "boka". Men at det kunne vært en knapp der der man havnet på nyeste innlegg? JA!
Hei
Trykk på Siste innlegg postet i dag av ...... da kommer man til siste post i tråden.

Spock
Men at det kunne vært en knapp der der man havnet på nyeste innlegg? JA! :)


Det er det Da trykker man på "siste innlegg"
Inaktiv bruker
Ser man det! JA, det har jeg faktisk ikke prøvd! ^^ HAHAH, Da lærte jeg noe i dag også.... ;P
Spock
Det høres tungt ut. Blir som å lese en bok baklengs. Man begynner jo på begynnelsen, og når du skriver kommer du lengre inn i "boka". Men at det kunne vært en knapp der der man havnet på nyeste innlegg? JA! :)


Enig med Spock, man ønsker jo å få med seg hele tråden. Det kan i alle fall være lurt å lese det første innlegget først, så man vet hva tråden handler om. hadde jo blitt veldig tungvinnt å havne på det siste, gå tilbake til det første og så tilbake igjen til slutten?
Alle glade?
jeg er vel personlig enig med trådstarter i at det letteste er om det nyeste står først, men det kommer veldig an på hvilke typer tråder man normalt leser og hvor god oversikt man har over hva som er der fra tidligere.

Kunne den helt ideelle løsningen være en sorteringsmekanisme som gjør at den enkelte bruker her på akvaforum selv kan endre rekkefølgen med et enkelt trykk?
Tilfeldig bekjentskap
© Atle Rønning
Reklame for plussmedlemskap