Input om fisk (i fiskebasen)

Trodde dette var blitt tatt opp før, da jeg mener å huske jeg leste om det et sted, men jeg fant det ikke så jeg lager en ny tråd.

Er det mulig/interesse for at vi kan få et slags kommentarfelt (moderert) til basene (fisk, planter, reker osv) slik at folk kan komme med input, som en slags review. Ofte står det jo utfyllende info som er korrekt i og for seg, men samtidig vil fisk/planter osv kunne oppleves litt annerledes alikevel.

Eller at man bare forsåvidt har en mening om en type fisk, så kan man skrive at man syns denne fisken har en morsom atferd i rett miljø, osv..eller om de i visse situasjoner/fiskesammensetninger oppleves annerledes osv.

Har det blitt gjort noe lignende før? Har vi kanskje hatt "månedens/ukens fisk/plante" før?Hvor man laget en tråd for en type fisk/plante og deretter kunne folk skrive hva de syns, poste bilder osv? Hvis ikke dette har blitt gjort før, kanskje det er et alternativ? Jeg vet selv hvor mye jeg sjekker opp reviews og alt mulig før jeg kjøper ting, og hvor viktig det er for meg å vite hva andres erfaringer om butikker og produkter er, så en slags måte å samle generell informasjon på, i en tråd eller noe lignende, om en spesifik fisk/plante/reke/snegle osv kunne vært interessant.

Må bare beklage hvis det allerede har vært prøvd eller faktisk finnes, bare at jeg ikke har sett noe til det.
Støtter denne. Jo flere som kan bidra med sin erfaring, jo mer nyttig blir fiskebasen.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap