Personlige tråder

Hei!
Nå følger jeg så mange flotte personlige tråder at jeg har masse hyggelig lesestoff hver eneste dag! Flotte bilder, mange tips og lærerike erfaringer.

Jeg måtte bare fortelle hvor mye glede dette gir meg
Ja, er gøy å lese om hvordan andre gjør og opplever ting også
Er helt enig i at å følge andres tråder gir mye. Spesielt gøy er det å følge tråder som innehar samme fisk som en har selv. En lærer mye nytt og ting en kan få nytte av selv, eller som en vil prøve ut.

Apistogramma tråder og gjør det selv, samt oppdrett hos andre er spennende og lærerikt for min del
Jeg håper ikke dette blir en evinnelig for og imot diskusjon igjen...
En lignende tråd ligger her.
Janne
Jeg håper ikke dette blir en evinnelig for og imot diskusjon igjen... En lignende tråd ligger [URLBLOCK1].

Fant bare denne tråden når jeg lette etter hvilken del av forumene jeg skulle legge ut et spørsmål. Har ikke sagt at jeg hverken er for eller i mot tråder av det ene eller andre. Men ettersom alle... vet at jeg har egen tråd og at jeg følger de som har samme arter som jeg har sier det kanskje seg selv. Det finnes meninger for og i mot alt, så dette er ikke noe nytt. INGEN tvinger NOEN til å lese eller følge tråder, dette er et valg en selv tar. Det samme gjelder om en selv ønsker å ha en tråd. For min del lærer jeg noe hele tiden, ikke bare i pers tråder, men i alle forum her inne. Er vel en del av grunnen til at det er medlemmer her...... vi vil lære mer
Jeg syns det er koselig med personlige tråder. Selv leser jeg alle som kommer opp på Siste innlegg selv om jeg ikke skriver i alle så er det interessant å lese om andres erfaringer.
Leste noen innlegg fra den andre posten ang dette og syns at om du ikke liker hva folk skriver i disse, skryt, ikke skryt, oppturer og nedturer.. Vel, ikke klikk deg inn på disse trådene da. Det heter jo personlig tråder for en grunn og det kan tolkes på mange måter. Selv syns det er kanon at folk er stolte og at dem skryter av noe de har klart å mestre.
Janne, da jeg la ut dette på forumet var det bare ment som et "gledesutbrudd" fra min side, og for å fortelle evt. nye medl om hvor mye glede det gir meg å få delta i andres akvariehobby Jeg har fått så fantastisk god hjelp fra mine venner her på forumet, at godfølelsen for hele konseptet fortsatt blomstrer.

Det ser foreløpig ikke ut for at det blir noen for og imot-trå, dette. Det ville vært trist, så de som måtte ha noe negativt å ytre seg om kan starte sin egen sutre-tråd..
Men ingen klarer å ta bort min glede, verken over andres eller min egen blogg. God helg, alle sammen!
Tilfeldig bekjentskap
© Tina Arntsen
Reklame for plussmedlemskap