Problemer med opprettelse av arrangement i firefox?

Usikker på om det er noe med innstillingene hos meg eller om andre har dette problemet også?

Ved opprettelse av nye arrangement så får jeg ikke lagret oppføringen. Jeg kommer fint inn og får registrert dato og fylt inn beskrivelse og alt mulig, men selve "lagre" -knappen er død. Skjer ingenting.

Jeg bruker Firefox 16.0.2

Det fungerer om jeg bytter til IE eller Chrome, men ikke i min foretrukne nettleser, Firefox.

Bug, eller feil hos meg?
Bug. Har slitt med dette siden jeg ble klubbadmin, og banner for meg selv hver gang jeg må åpne IE for å ordne ting i kalenderen. Får heller ikke lagret ved endring av arrangementer, "lagre"-knappen reagerer rett og slett ikke.
Desverre er nok dette bare en av mange nettsider som kun fungerer med IE. Har forlengst måttet akseptere dette problemet, og løst det med å instalere en utvidelse til FF ved navn IE Tab V2. Her er en link som kan brukes for å instalere den. Når denne er instalert og FF startet på nytt dukker det opp et lite ikon nede i høyre hjørne på skjermen som viser om du er i FF eller IE modus. Klikk på ikonet for å skifte. FF husker hvilke nettsider som skal ha hva, og du kan redigere denne listen selv også. Så langt har jeg til gode å måtte starte IE for å komme inn på nettsider etter at denne er instalert.
Siden det konkrete problemet er konstant finner nok webmaster feilen og retter den når an blir klar over den.
Det kan da ikke være alt for stort problem å rette dette, er det noen modder eller admin som har kommentarer/tilbakemeldinger på problemstillingen?
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap