Slette rubrikkannonse?

Jeg postet en annonse under rubrikk - selges, akvarium. Jeg hadde ikke et bilde for hånden da jeg opprettet annonsen, men tenkte at jeg kunne legge det inn senere på dagen. Det gikk ikke. Så prøvde jeg å opprette tråden på nytt, denne gangen med bilde, men iom at jeg ikke er betalende bruker, så gikk heller ikke det.

Jeg har sendt en henvendelse om hjelp til å slette den opprinnelige tråden, så jeg kan legge annonsen ut på nytt, men får ikke respons.

Kan noen hjelpe meg med dette??
Plussmedlem
Gå inn på annonsen, velg endre / oppdater og slett annonse...

Men hvorfor får du ikke lagt inn bilde?
Har du prøvd å gå inn på endre annonse og legge inn bilde???
milo
Gå inn på annonsen, velg endre / oppdater og slett annonse... Men hvorfor får du ikke lagt inn bilde? Har du prøvd å gå inn på endre annonse og legge inn bilde???


Jeg vet da sannelig... Jeg har bare prøvd å poste nok et innlegg i egen tråd, men får ikke opp opsjonen om å poste bilde. Men det kan jo være bare meg som kløner, jeg er uvant med dette forumet.

Uansett - om jeg nå skulle få til å poste et bilde i annonsen som jeg laget for et par uker siden, så vil vel tråden ligge laaaangt bak i systemet?
bare og bumpe siden så kommer den øverst igjen.)
Plussmedlem
Evaluna
Uansett - om jeg nå skulle få til å poste et bilde i annonsen som jeg laget for et par uker siden, så vil vel tråden ligge laaaangt bak i systemet?


Det er derfor du har "oppdater" funksjonen. Da havner annonsen på topp igjen. Dette kan gjøres 1 gang pr døgn....
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap