Hvorfor er verktøylinjen borte når man skal legge inn annonse?

Jeg mener da bestemt at før var det en verktøylinje når man skulle skrive annonse? Hvorfor har denne blitt borte? Synes det er utrolig kjekt å kunne skrive med fet og kursiv skrift for å få en mer oversiktlig annonse. Det går vel an å få til like vel, men dette kan ikke jeg (sikkert den enkleste sak i verden, men)...

Trodde man kanskje måtte være plussmedlem da jeg var det før. Men fornyet medlemskapet mitt, og ingen verktøylinje dukket opp da heller.

Er det mulig å få på plass denne igjen?
Den er der fremdeles ,den ligger like over skrivefeltet i annonsen din.
Merkelig ,ser det ikke sånn ut ?

Jeg har aldri sett noen verktøylinje over skrivefelt for annonser? Når jeg skal ha uthevet skrift i annonsene eller kursiv, så koder jeg selv med B eller I i firkant-klammer, som dette f.eks. [ B ]tekst[ /B ] (uten mellomrom)

REDIGERT; det er nettleseren man bruker som gjør det!
Firefox: ingen verktøylinje (jeg har brukt firefox i årevis)
Explorer: verktøylinjen er på plass over annonsen

Her er skjermbilder fra de to nettleserne i hvert sitt annonsebilde:

Explorer
[External Image]

Firefox
[External Image]
Jeg bruker Opera, og den verktøylinjen er der når jeg skal redigere annonsen ihvertfall
Akkurat ja. Dukket opp i explorer hos meg også. Brukte jo det før, men har gått over til Firefox. Merkelig at det ikke skal vises der også?
Gledelig melding til Firefox brukere...! Nå kan man oppdatere Firefox med denne såkalte IE TAB V2, og dermed leser Firefox sidene som om du brukte Internet Explorer.

Jeg installerte og testet nettopp, og nå kan jeg se ikonene over annonse-tekstfeltet! Akkurat som ved bruk av IE

Problemet lar seg altså fikse uten å tvinges til å skifte nettleser.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap