L-nummer listen:)

Jeg må bare få slengt ut av meg et gledes rop her nå

Endelig kom det jeg savnet mest på Akvarieforum

Da mangler bare infoen om hver enkelt malle (hvertfall på en del av dem,, jeg har jo ikke sett gjennom alle enda:p )

Lykke til med det nye forumet.

Torbjørn
Da mangler bare infoen om hver enkelt malle (hvertfall på en del av dem,, jeg har jo ikke sett gjennom alle enda:p )

...og det er nettopp her du kommer inn! For du og alle andre brukere kan nemlig hjelpe til å fylle ut den manglende infoen i lista - er det ikke flott!?

Bare å sette i gang!
Jeg har sendt et par mailer om et par fisk jeg har som ikke er knyttet til L-numrene. L102 og L039.
Jeg får sette meg ned med en god bok å sende info om et par maller om dagen fremmover
Kjempebra Vi har et enormt arbeide foran oss.
Håvard Støre Andresen
Kjempebra:-) Vi har et enormt arbeide foran oss.
Tviler ikke
Men ingen fler bidrag fra meg i dag
Nå er det nyheter å norges tøffeste fotball lag på tv

Tufte ruler:p
Ja, akkurat nå begynner tufte Satt akkurat og hørte på "heia tufte" sangen, hihi.

Jeg skal skrive litt mer i fiskebasen og kanskje L-lista etterpå jeg.
Hva ønskes av info i første omgang?
På de mallene som kunn er listes med numer så langt..?
L090 foreksempel.. den står oppført i Aqualog Som Panaque sp. (Papa - Pleco L090a)

er det info nokk i første rekke.. så kan vi gå inn på hver enkelt fiskeprofil å legge til mer seinere..
eller ønsker dere all infoen i en å samme mail?

Torbjørn
Torbjørn
Hva ønskes av info i første omgang? På de mallene som kunn er listes med numer så langt..? L090 foreksempel.. den står oppført i Aqualog Som Panaque sp. (Papa - Pleco L090a) er det info nokk i første rekke.. så kan vi gå inn på hver enkelt fiskeprofil å legge til mer seinere.. eller ønsker dere all infoen i en å samme mail? Torbjørn

Det er fint å ta all info i profilen samtidig, ja. Vi ser helst at det blir gjort sånn.

Kjempeimponerende innsats fra veldig mange av dere!! Blir så glad av sånt!!
Plussmedlem
Torbjørn
Hva ønskes av info i første omgang? På de mallene som kunn er listes med numer så langt..? L090 foreksempel.. den står oppført i Aqualog Som Panaque sp. (Papa - Pleco L090a) er det info nokk i første rekke.. så kan vi gå inn på hver enkelt fiskeprofil å legge til mer seinere.. eller ønsker dere all infoen i en å samme mail? Torbjørn

Torbjørn. Heile lista blir lagt inn basert på andre lister. Vi treng ikkje info for grunninfoen, men vi treng hjelp til den detaljerte informasjonen! Det er betre å gå laus på dei som er registrert og har mangelfull info enn dei som ikkje er registrert, for dei kjem inn snart!
Malleinfo...
Så dersom jeg legger inn informasjon som jeg har prøvd å få lagt inn på gamle AF, vil det denne gangen bli lagt inn??? Har et ganske stort bildematriale på mallene mine, noen av dem er idag på gamle AF, men det er mange jeg ikke har fått inn av en eller annen grunn...
Alle gode bilder av maller vi mangler i basen vil bli mottatt med stor takk. Bildene skal ha en størrelse på maks500pix og maks 100kb.
Håvard Støre Andresen
Alle gode bilder av maller vi mangler i basen vil bli mottatt med stor takk. Bildene skal ha en størrelse på maks500pix og maks 100kb.

Trym tar fine bilder, så han kan nok bidra med masse bra
Da har jeg sett på/endrett 17 maller i dag..
Håper det ikke er noe feil info da..
I de profilene jeg endrer bruker jeg [URL=<a href=http://planetcatfish.com//>planetcatfish</a>]<a href=http://planetcatfish.com//>planetcatfish</a>[/URL] å Aqualog All L Nubers som informasjons kilder
Torbjørn
Da har jeg sett på/endrett 17 maller i dag.. Håper det ikke er noe feil info da.. I de profilene jeg endrer bruker jeg [URL=planetcatfish]planetcatfish[/URL] å Aqualog All L Nubers som informasjons kilder

Det er flott Torbjørn! Det hadde vært enda flottere hvis du, når du først er inne og endrer på en profil, også kunne fylle ut alt det andre i tillegg til akvariestørrelse og størrelse på fisken!

Fóring, kjønnsforskjell, generell beskrivelse o.l. Dette er ting som MÅ inn i basen og det betyr jo bare at noen andre må inn og gjøre det om igjen
Tone Andreassen
Det er flott Torbjørn! Det hadde vært enda flottere hvis du, når du først er inne og endrer på en profil, også kunne fylle ut alt det andre i tillegg til akvariestørrelse og størrelse på fisken! :-) Fóring, kjønnsforskjell, generell beskrivelse o.l. Dette er ting som MÅ inn i basen og det betyr jo bare at noen andre må inn og gjøre det om igjen ;-)

Du er en storforlangende kvinne, Tone!

*knis*

Jeg derimot jobber hardt med å få et pent bilde av min vakre malle Eltån (husker ikke L-nummer akkurat nå)
OooOooOOo
Du er en storforlangende kvinne, Tone!

Bøtt åffkårs...!

OooOooOOo
Jeg derimot jobber hardt med å få et pent bilde av min vakre malle Eltån (husker ikke L-nummer akkurat nå)

Juhu, Eltån Jånn må med! Veldig bra!
Hvis opplysningene er altfor tynne vil krediteringen gå til nestemann som gjør en større innsats i oppdateringen av samme profil.

Når det gjelder L-maller er faktisk lokasjon svært-svært viktig. Hvilken elv/elver L-nummeret er fanget i er det som definerer varianten. Vi må ikke glemme at dette ikke er arter, men bare et nummer på en fisk som er fanget et eller flere bestemte steder av en eller annen Tysker.
Se der ja.
har ikke sett feltet med opplysninger om matvaner jeg
Skal se å få lagt det inn..

Man må være litt kravstore til tider OooOooOOo eller?

Tilfeldig bekjentskap
© Trine Thoresen
Reklame for plussmedlemskap