Flere bilder?

Jeg ser ikke noe sted hvor man kan legge inn bilder. Dere har kanskje andre rutiner for forslag av bidler som kan legges inn enn NA?

Fint hvis noen kan peke meg i riktig retnining, feks en beskrivelse av hvordan man kan foreslå bilder til basen.

Edit
never mind, fant det under endre info (?) Ønsker dere flere bilder for hver fisk, eller ønsker dere å holde dere til et godt bilde av hver enkelt fisk?

God kveld McEve (eller hva heter det nå på dette tidspunktet?)

Du skal bare lesse på med bilder så vurderer vi fortløpende. Det er rimelig kjekt med flere bilder av hver art for da får man frem at fiskene kan variere utrolig mye i fargesettingene.
Plussmedlem
Hyggeleg å sjå deg her, McEve! Som Geir skriv er det berre å lesse på med bilete!
Takk for det, jeg skal gå igjennom arkivene mine og se om jeg finner noe dere kan bruke.

Jeg får ikke mailalert når det blir postert svar forresten.
Jeg fant ingen profil for L333, men ellers har jeg lastet opp noen maller til dere. Det gikk veldig fort forresten? Er det gode linjer på alle kanter, eller ble bildene ikke lastet opp?

Jeg la inn 2 L46, hann og hunn, L135, og L264
Bildene ble lastet opp og ligger til godkjenning. Tusen takk for flotte bidrag! Kom gjerne med mer
Plussmedlem
Alt ser fint ut, McEve. Bileta er lasta opp og skal inn for godkjenning.

L333 er no registrert i FB:
http://akvaforum.no/profile.cfm?id=13699
Angående fisker som ikke er registrert i fiskebasen, jeg ser ikke Geophagus sp Orange head der? Har noen bilder av den om dere er interessert.
Dersom du har bilder av fisk som ikke allerede er godt representert i basen er det bare å sende inn bilde. Det er ikke nødvendig å spørre om interessen er der først Det gjelder for alle.
Håks
Angående fisker som ikke er registrert i fiskebasen, jeg ser ikke Geophagus sp Orange head der? Har noen bilder av den om dere er interessert.

Det er vanskelig å vite om fisken mangler eller ej hvis du ikke fremskaffer artsnavn.

har ihvertfall sendt inn noen garra ceylonensisbilder nå
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap