Lite oversiktlig

Eg synes at forumet er lite oversiktligt. Går du inn på siste innlegg, kan du ikkje sjå kva for ein kategori dei er lagt inn under. Det føles som å leike blindebukk. Eg er mest interisert i Discus og synest det er vanskelig å finne dette stoffet her. Det går sjølvsagt an å søke, men eg synest det blir for tungvindt.
Så mitt råd er: I oversikt over siste innlegg må det stå kva kategori dei ligg under. Og det bør også vere råd å sjå kva for innlegg som inneheld bilder.
Og det bør vere ein eigen kategori for Discus.
Hei.

Takk for dine innspill!

Noe av det du etterlyser er her allerede. Når du er på Siste innlegg så står denne tråden oppført som dette:

Lite oversiktlig
12.11.2005 kl. 13:00 i forum: Om AkvaForum.no

Her står det altså både tittel på tråden og hvilket forum tråden er postet i. Slik står det altså på alle postene, hvis du ser etter

Eget forum for discus har det ikke vært behov for enda, da det foreløpig holder med eget forum for ciklider, som vi har. Å ha for mange underforum blir bare uoversiktlig, men dersom det kommer veldig mange tråder om discus etterhver så vil det komme et eget forum også.

Ikon for hvilke tråder som inneholder bilder kommer.
Ser det no, men la faktisk ikkje merke til det før du seie det. ja ja, det er auga ein først blir blind på heiter det vist.
Da vart det straks litt meir oversiktligt.
Men ønsker meg fremdelses Discusunderforum.
Men viss trådstartar var flinkare med å innkludere kva fisk dei skriv om i overskrifta, ville det bli lettare å finne.
Eg tek meg ikkje tid til å sjå igjennom alle trådar under Ciclidar i håp om å finne Discusstoff.
Det beste med denne sida er Fiskebasen. Og eg trur kanskje den er med på å halde oppe medlemstallet.
Å ha informative overskrifter er veldig viktig, og derfor står dette også oppført som eget punkt i retningslinjene. Moderatorer kan også endre overskrifter dersom de ikke er informative nok.

Var inne på forum for ciklider nå og syns folk har vært flinke til å informere om hvilken fisk de skriver om i overskriftene der, jeg. Det må alle fortsette med
har slutta heil å gå inn på akvarieforum eg
Eget under forum for discus
Kråkebollen
Men ønsker meg fremdelses Discusunderforum. ;-)

En ting kan du være trygg på og det er at det kommer eget underforum for discus i det øyeblikket vi merker at det er behov for det.

Det som også er klart er at det ikke kommer til å bli samme tilstander her på Akvaforum i discustrådene, som det er på NA, så lenge jeg er moderator.

Det vi holder på med nå er en massiv oppdatering av alle kunnskapsbasene. Så her er det bare å henge seg på og levere inn bilder og informasjon om artene.
PeCO85
har slutta heil å gå inn på akvarieforum eg:)

Her og
Tilfeldig bekjentskap
© Luis Novella
Reklame for plussmedlemskap