Hve er forskjellen på akvarieforum og akvaforum???

Hva er forskjellen? Ser jo igjen mange "kjente" navn fra akvarieforum her inne og sidene er jo omtrent make. E sikkert eg som e helt vekke her asså men noen som gidd og forklare?
Hei Vibeke!

HER kan du lese om forholdet mellom AkvaForum og gamle AF.
Tone Andreassen
Hei Vibeke! [URLBLOCK1] kan du lese om forholdet mellom AkvaForum og gamle AF.


Men det er bare akvaforum sin versjon. Vil du lese akvarieforum sin versjon må du lese her
Blir litt dumt å bare få en versjon, uten at jeg skal legge meg oppi hvem som er mest riktig!
Bristol
Men det er bare akvaforum sin versjon. Vil du lese akvarieforum sin versjon må du lese [URLBLOCK1] Blir litt dumt å bare få en versjon, uten at jeg skal legge meg oppi hvem som er mest riktig!


Vi legger selvsagt frem saken etter vårt syn. At OAK velger å legge ut en "forklaring" full av usannheter kan vi ikke gjøre noe med, men vi oppfordrer selvfølgelig ikke våre egne brukere til å lese en feilaktig forklaring.
Hva som er riktig og ikke vil ikke jeg uttale meg om, men jeg tror det kommer ann på hvem man spør. Syns uansett at det mest rettferdige er at folk leser begge versjonene for å prøve å danne seg et bilde av det hele. Jeg regner med at om man spør på Akvarieforum vil de si det samme om deres versjon. Tror du ikke?
Bristol
Jeg regner med at om man spør på Akvarieforum vil de si det samme om deres versjon. Tror du ikke?


Nei Bristol, jeg tror ikke jeg vet

Det er helt korrekt å henvise til begge linkene slik at saken blir belyst fra begge sidene.

Jeg håper at alle kan lese de oppgitte sidene og prøve etter beste evne å forstå kjernen i problemet og la det bli med det. Offentlig skittentøysvask har aldri ført til noe godt og vil heller ikke gjøre det i denne saken.

Vi på akvaforum.no holder på med en massiv oppbygging av kunnskapsbasene og disse basene vil komme allle akvarister til gode.

Brukerne skal også føle at forummet er til for deres del slik at man tør stille spørsmål om det man lurer på og forvente at man får saklige svar på disse.

Det er dette et forum for akvaristikk handler om og så får brukerne avgjøre hvor de vil holde til.

Nå har eg lest begge sine sider for og si det sånn. Eg holder meg hvertfall helt nøytral og gidder ikke og holde side med en og ikke an annen. Men takk for linker sånn at eg kunne få forstå hva som var hva. Lykke til og håper ting kan ordne seg
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap