Bilder i fiskebasen

Jeg har et bilde liggende i fiskebasen av en biotodoma cupido som verken yter fisken rettferdighet, eller er spesielt godt.

Derfor sendte jeg det i sin tid inn som et midlertidig bilde, et bilde som var beregnet på å slettes når det dukket opp et bedre (egen avkryssing i innsendingsskjemaet for dette)

Nå mener jeg selv at dette bildet bør byttes ut med dette bildet, som både er klarere og viser fisken bedre - men da får jeg beskjed om at bildet ikke er godt nok? *forvirret*

I alle fall er det første bildet jeg sendte inn (som er i fiskebasen per i dag) så dårlig at jeg ønsker det slettet. Kan en moderator ordne det, takk?

mvh
Liz H
Liz H
Derfor sendte jeg det i sin tid inn som et midlertidig bilde, et bilde som var beregnet på å slettes når det dukket opp et bedre (egen avkryssing i innsendingsskjemaet for dette) Nå mener jeg selv at dette bildet bør byttes ut med dette bildet, som både er klarere og viser fisken bedre - men da får jeg beskjed om at bildet ikke er godt nok? *forvirret* I alle fall er det [URLBLOCK1](som er i fiskebasen per i dag) så dårlig at jeg ønsker det slettet. Kan en moderator ordne det, takk? mvh Liz H


Som du sikker skjønner er det en subjektiv mening fra oss som vurderer bildene som medfører om et bilde blir godtatt eller ikke.

Jeg har sett på begge bildene og finner fortsatt det første som et bedre bilde. Nå håper jeg endelig at det ikke er en annen moderator som har sett på dette og byttet om slik at det som ligger i basen egentlig er det som du ønsker inn.

Du får si ifra hvis du fortsatt vil ha noe gjort så får vi ordne på det
Flott fisk er det i alle fall.




Hei Geir

Jada, jeg forstår at det ligger subjektive vurderinger til grunn - det er helt ok det

Men i alle fall - det bildet som ligger i fiskebasen viser slett ikke fiskens farger. Verken det purpurrøde på noen av finnene eller de blå strekene under øynene vises. Heller ikke den flekkete "kamuflasjen" i kroppen dens. I tillegg ser den blåøyd ut. Overeksponert er den også. Derfor mener jeg at bildet som per i dag ligger i fiskebasen ikke gir et sannferdig bilde av b. cupidos utseende.
Det er bakgrunnen for at jeg foreslår at dere sletter det.

Og hvis noen har lyst til å komme på besøk for å fotografere cupidoene med digital speilrefleks så er dere hjertelig velkommne
(Dere må gjerne legge igjen speilrefleksen hos meg også, forresten :p)

mvh
Liz H

Siden det er gjort en god jobb med å legge inn info på denne flotte fisken blir det litt radikalt å ikke forsøke å komme opp med et godt bilde til basen.

Hvis du sender meg en epost med noen bilder av biotodoma cupido så skal jeg ta den inn i photosop og se om jeg ikke klarer å bearbeide bildene. Hvis det er aktuelt så er det en fordel at bildene er slik de kom ut av kameraet.



Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap