Får ikkje opne miniatyrbilda i trådane.

Det seier berre pop og så forsvinn det like fort som det kjem opp.

Har ikkje problem med det i andre forum, berre her.
Har det problemet her og..

Men her funker det hvis jeg enten dobbelklikker eller med et enkeltklikk.

Men det kan ta sin tid me å prøve seg frem for og få det opp

Tungvindt
Hvilket OS og hvilken browser bruker dere? Har selv ikke disse problemene, og vet at Holger har en lettere jobb med feilsøk om han vet hvilke system det er trøbbel med
Eg brukar Microsoft Internet Explorer.
Det kan vel ha med innstillingar å gjere.
Men rart at det funkar andre plassar.
KVa meinast med OS?
OS= operativsysmtem, f.eks win 2000
Vet du hvilken versjon av MSIE du bruker? Står forøvrig om du klikker på hjelp, om IE.
XP home I
Det andre har eg ikkje peiling på.
Kråkebollen
XP home I Det andre har eg ikkje peiling på.

Sikkert det samme her...

Ikke jeg heller har peiling på det andre :-P
Oppdaget nå at jeg får ikke opp bildene på akvarieforum heller...

Så det er ikke bare her det problemet finnes.
Bare en tanke som slo meg som egentlig gjelder for begge forumene. Jeg bruker Opera, og har oppdaget at hvis jeg åpner bilder etter hverandre uten å ha lukket det forrige bildet, så åpner det nye bildet seg bare i bakgrunnen.

Ble forvirret til å begynne med og trodde at bildet ikke åpnet seg, men så fant jeg fort ut av bildefila bare ikke åpnet seg som fremre vindu med mindre jeg hadde lukka igjen det forrige bildet først.

Litt krøkkete forklaring fra min side, basert på mine erfaringer med Opera. Har ikke kjennskap til hvordan det er å bruke forumene i I.E.
Skjønar kva du meiner, men det er ikkje det. Det kjem ein lyd og så opnar bilde seg i eit hundrendedels sekund og forsvinn.
Kråkebollen
Skjønar kva du meiner, men det er ikkje det. Det kjem ein lyd og så opnar bilde seg i eit hundrendedels sekund og forsvinn.

Akkuratt det samme her...

Men det hender at hvis jeg trykker lenge nok så får jeg det opp, men det kan ta tid... Det kommer en slag "klung" lyd eller noe lingnende..
null problem her ihvertfall, win xp pro, nyeste IE og firefox
Torjus
[QUOTE=Kråkebollen]Skjønar kva du meiner, men det er ikkje det. Det kjem ein lyd og så opnar bilde seg i eit hundrendedels sekund og forsvinn.

Akkuratt det samme her...

Men det hender at hvis jeg trykker lenge nok så får jeg det opp, men det kan ta tid... Det kommer en slag "klung" lyd eller noe lingnende..

Ja, no fekk eg det opp også med å klikke fleire gonger.
Merkeleg.
Plussmedlem
Har problemet løyst seg, eller er det slik at du må klikke fleire gonger for å få opp bileta kvar gong?
Må klikke mange gongar fremdeles.
Og det har ikkje noke med dobbeltklikk og gjere.
Må klikke ein 4-5 gongar.
Tilfeldig bekjentskap
© Tone Andreassen
Reklame for plussmedlemskap