Utrolig tregt

Jeg har merket meg at Akvaforum går noe så ufattelig tregt å laste. Det er slistomt å være inne her til tider. Hva er årsaken til dette? Sitter jo nå surfer på en tid av døgnet der det ikke er mye press. Merker meg også at den store konkurrenten Akvarieforum.no er mye raskere. De kjører vel på samme sted gjør de ikke?

Jeg forstår meg ikke på datatekniske ting, men det må jo være noe med arbeidet som er gjort her på akvaforum som har gjort sidene så tunge å hente opp? Jeg sitter på bredbåndslinje på jobben (rikshospitalet).

En annen ting er dette irriterende flash reklamen, eller hva det er, som krever at du har et program innstalert. Noen av jobbmaskinene har ikke dette innstalert, og vi brukere har ikke rettigheter til å innstalere dette. Sidene blir da mer eller mindre ubrukelig (Jeg orker ikke trykke "nei" for hver gang jeg skal laste en side og maskinen vil innstalere dette programmet. Heldigvis sitter jeg på en maskin som klarer dette i dag.

Eller skal dere ha ros for pen design.
hm, vet ikke det tekniske bak forumet men sidene går kjapt og greit å laste hos meg ihvertfall.
funker som normalt her også

Det går kjempefort og flott her og.
Jeg har kabelnett fra UPC.
Hmmm
Ingen prblemer her heller..
Funker greit på begge forum for min del..
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap