Fotograf? Fiskeekspert?

Hvordan kan man bli registrert som fotograf? Det hender jeg ser på fisker jeg selv har i mine akvarier, her på fiskebasen. Og i noen tilfeller mener jeg at bildet dere har av fisken ikke er spesielt bra.
I en profil står det også en del ting om fisken jeg ikke er enig i, men jeg vil ikke tråkke noen på tærne heller.. Jeg har ikke så god erfaring når det gjelder akvarier, men når jeg ser på fisken hjemme hos meg er det noen ting jeg vil føye til og/eller også ta bort fra fiskebasen.. Noen som har innspill?
Limer inn fra et annet innlegg;

Holger Lockertsen
Det er slik her på AkvaForum at absolutt alle registrerte medlemmer kan endre info om alle fiskane/plantane/dyra i databasene. Det er berre å gå til profilen og klikke på "endre info" i menyen! For at vi skal få samla inn informasjon om alle dei tusenvis av artane vi har i basen er vi avhengig av at fleire enn moderatorane bidrar med oppdateringar! :) Alle kan også bidra med bilde på samme vis, og vi oppmodar alle til å gjera det!

Alle endringer må godkjennes av moderator før de blir synlige på profilen. Dette går noen ganger veldig kjapt, andre ganger tar det noen timer.
Ventet på en skikkelig oppdatering jeg nå, men det ble ikke noe?
Tjah.. Jeg er ikke noe råskinn på fiskefronten da.. Har ikke mer enn et lite år å fare med, så av denn grunn synes jeg ikke at jeg skal buse ut med mine meninger.. Har skrevet noe om det jeg mente kunne være greit å få med, men det har ikke skjedd store forandringene enda.
No rush..
Ulriks
Tjah.. Jeg er ikke noe råskinn på fiskefronten da.. Har ikke mer enn et lite år å fare med, så av denn grunn synes jeg ikke at jeg skal buse ut med mine meninger.. Har skrevet noe om det jeg mente kunne være greit å få med, men det har ikke skjedd store forandringene enda. No rush..

Forstod det som at du hadde både bilder og info å komme med, jeg

Men den ene setningen du hadde er oppdatert, altså.
Jeg har vel det, men er observasjon av to fisker nok grunnlag.. Det er det jeg mener.. Kanskje bare det paret jeg har bare er merkelige..?
Skal gruble litt mer, og så får vi se om jeg tør ta sjansen på å prøve å stokke sammen noe vettug.. ;P
Tilfeldig bekjentskap
© Kjetil Medhus
Reklame for plussmedlemskap