angående fiskebasen...

er det mullig å legge inn en mulighet i søket hvor man kan søke på f.eks asia, sør amerika osv i tillegg til størrelse på fisk etc ?
helt enig. det har jeg trengt mange ganger!

Mener dette har vært nevnt før, og mener Hållger skulle se på det...

skulle sjefs"hållger`n" se på det ?
Stina Engerud
skulle sjefs"hållger`n" se på det ? ;)

Kan være jeg husker helt feil, men uansett kommer han tilbake over helga og da skal jeg tipse han om det hvis jeg husker feil.
flott hvis ikke så skal jeg minne deg på det jeg
er i tenketanken angående en liten asiat til 28 literen nemlig og orker ikke gå i mellom hele basen (er ikke lat, bare praktisk anlagt... basen er STOR)
Stina Engerud
er ikke lat, bare praktisk anlagt...

*kremt*
Med det samme vi er inne på det...en funksjon jeg kunne tenke meg var at den f eks tok utgangspunkt i et registrert akvarium og går gjennom de ideelle vannverdiene for innholdet i det akvariumet og så spytter ut hvilke verdier som ligger innenfor området til alle de registrerte innbyggerne...hvis dere skjønte hva jeg mente
Hans Rune Bø
Med det samme vi er inne på det...en funksjon jeg kunne tenke meg var at den f eks tok utgangspunkt i et registrert akvarium og går gjennom de ideelle vannverdiene for innholdet i det akvariumet og så spytter ut hvilke verdier som ligger innenfor området til alle de registrerte innbyggerne...hvis dere skjønte hva jeg mente ;-)

Ikke vondt ment, men DET syns jeg er latskap...
Det er lov å synes Jeg skal være den første til å innrømme at jeg er lat I mellomtiden har jeg laget meg et regneark som i og for seg gjør jobben, dog med manuell tasting
he he, hva med å dele regnearket i stedet ?
Tilfeldig bekjentskap
© Nadia Oslund
Reklame for plussmedlemskap