Ang. reg. av oppdrettsinfo på fisk i basen

Jeg har registrert oppdrettsinfo (how-to osv) på en fisk i fiskedatabasen i dag. Det er 3 Tab'er på en art; info, oppdrettsinfo og bilder.

Da hadde skrevet ferdig og klikket for innsending/registrering, forsvant alt sammen, og jeg sto tilbake på utgangspunktet med teksten "Ingen informasjon registrert".

Betyr dette at det jeg skrev, går til moderatorer først for gjennomgang, før det legges ut på den fisken det gjelder under tab'en "Oppdrett"? Eller ble det rett og slett borte vekk?

Har lagt merke til at det er litt tregt her i dag, maskinen blir ofte stående og henge etter at man har klikket "send" på et svar osv.
Jeg henger også endel etter at "send" er trykket...
Det er litt trøbbel og sirup-tendenser her i dag, ja...

Mona - det er ikke kommet inn noen endringer i basen, så det har nok dessverre blitt borte på veien :-/

Han KnottUlf har vært på kurs i hele dag og er derfor ikke tilgjengelig, men så fort han kommer hjem skal jeg sette han på saken.

Beklager ubeleiligheter dette medfører i mellomtiden...

Forøvrig får jeg ting til å funke best ved å oppdatere browseren noen sekunder etter jeg har postet et innlegg. Innlegget kommer da på riktig plass og blir sendt selv om det ikke ser sånn ut.
Da skulle ting være i orden igjen
Hei igjen

Den dagen ting var så tregt her, forsøkte jeg å registrere info om oppdrett på denne fisken i basen.
Så ingenting, jeg. Ikke før på kvelden, da sto det plutselig 3 like der :o ! Min feil, sikkert. Men jeg skulle gjerne ha dem fjernet, da jeg har brukt "Endre info" og fyllt ut der istedet under "oppdrett" rubrikken. Hvis det blir godkjent da

Det står fremdeles "Ingen info registrert", og dette kan jo få folk til å glemme å scrolle nedover siden. Infoen jeg la inn, står nemlig lenger ned enn et skjermside rekker, så man ser den ikke før man scroller (noe jeg ikke gjorde, siden det tross alt sto "Ingen info registrert" øverst...)

Kunne noen hjelpe meg å rydde litt i mitt trippel-innlegg?

Jeg kan ikke gjøre noe for å rydde opp dessverre, men en ting jeg pleier gjøre når jeg legger inn i forum, spesielt hvis det er lange innlegg, enten her eller andre steder. Før du trykker Post innlegg, marker hele innlegget med CTRL-A og lagre på utklippstavla med CTRL-C. Så poster du innlegg, og skulle det tryne bruker du bare CTRL-V for å lime inn på nytt igjen. Evt ha notepad oppe og lim inn der. Litt fort gjort å plutselig kopiere noe annet, og da er innlegget borte...Men det funker i hvertfall for meg

I en perfekt verden skjer ikke dette, men dessverre lever vi ikke i en perfekt verden
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap