Hvor får man kjøpt spirulina

hei jeg lurer på hvor man får kjøpt spirulina ? prøvde i helsekosten men dem hadde bare spirulina i tablett form. Kan noen hjelpe meg.
Tropefisk har 80 grams poser med spirulina-pulver her.
Eller litt mindre poser med 50 gram her.
ok men er det ingen andre steder man kan kjøpe det feks i Oslo traktene.
Det er vel godt mulig at de selger det i de lokale dyrebutikkene vel? Eller så er det ikke så vanskelig å få tak i på nett
Ritus
hei jeg lurer på hvor man får kjøpt spirulina ? prøvde i helsekosten men dem hadde bare spirulina i tablett form. Kan noen hjelpe meg.


Dahls Dyrerike i Moss har det. husker ikke pris, men ring eller send dem en post.
Ritus
ok men er det ingen andre steder man kan kjøpe det feks i Oslo traktene.


Jeg vet ikke hva du skal bruke det til, men jeg ser du bor på Kløfta.
Om du kan bruke spirulina i tablettform, så har Aquamanias på Kløfta [URL=http://www.aquamanias.no/site/maler/x/?case_vis=visprodukt&kategoriID=9&sok=ja&produktid=922&HKatID=]Wardley Spirulina discs[/URL].
Helsekostbutikker
Nå vet ikke jeg hva du skal bruke til, men de fleste helsekostbutikker har dette i tablettform. Skal du lage for eller noe slikt, bare knuser du disse til pulver i en morter.
jeg skal bruke det til rekemix til malawiene
KBI
Nå vet ikke jeg hva du skal bruke til, men de fleste helsekostbutikker har dette i tablettform. Skal du lage for eller noe slikt, bare knuser du disse til pulver i en morter.

Dette er ett meget dyrt alternativ.

Undersøkte selv prisene på dette for ett par år siden, og etter lang leiting, fant den ene lokale butikken omsider ett produkt som egnet seg.
Men prisen, den var ca 8* den som tropefisk har. Så det var vel ikke spesielt underlig at jeg bestilte fra Tor i stedet :p
Nå husker ikke jeg hvor mye jeg betalte, men så fryktelig mye mer var det nå ikke. Skulle jeg hatt noe annet, hadde jeg og bestillt hos tropefisk, men der og da var det spirulina som gjaldt. Og da hadde nok vare + frakt kommet på noelunde det samme. Men nå var det vel hvor spirulina er å få kjøpt som var spørsmålt her
Själv köpte jag Spirolina pulver i en hälsokost affär i Strömstad .

189 Sek det blir ca 165 Nok för 200gr.
takker for svar jeg fikk tak i spirolina på nærmeste helsekost butikk hehe det var ikke såååå dyrt. Måtte bare ha det i dag for jeg hadde bestemt meg for å lage rekemix til Malawiene. Mixen er ferdig å fiskene koste seg når de fikk prøvesmake. hehe
Vill du se dina malawi gotta sig så ta och köp musslor på burk i vatten.
Skölj de och ge de till dina malwi skall du se på grejer...det gillar de.

Det blir full fest !

Det kan du även blanda in i din räkmix.
Spirulina
Kan man bruke bare noen som helst spirulina eller det finnes noe billigere til fisk bare? Jeg fant en nettbutikk hvor man kan kjøpe spirulina pulver 250g til kr. 186.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap