Fiske-pose

Hei

Når eg bytter eller kjøper fisk av akvariseter får eg fiskene i slik pose som eg får når eg kjøper fisk på dyrebutikk.
Kor kan eg få tak i dei ?

(eg lurer bare på det for det ser litt proffare ut enn når eg kommer med fiskene i ein vanlig plastikkpose )

På forhond takk^
Disse posen får du kjøpe på dyrebutikker og nettbutikker.
De er ikke bare mere "proffe" av utseende, men plasten i disse plastposene er også tykkere slik at fiskene ikke så lett setter hull i posene
ok takk

Er det billgare å kjøpe på internett eller på Dyrebutikk ?
Du spør vanskelig. Jeg vet ikke hva du må betale for fiskeposer i din lokale dyrebutikk. Kanskje du får noen, eller kanskje du må betale for dem. Må betale for dem koster disse posene fra 2 kr og mindre pr stk fra webzoo. Må du betale mere enn 2 kr stk er de dyrere i butikken, men skal du bestille fiskerposer kommer det også frakt i tillegg.

Så da må du nesten regne ut selv hva det koster og hva som blir billigst for deg.
ok eg får ta ein tur på dyrebutikken å høyre kva dei skal har for poser .
Tusen takk for raskt svar.

Er det nokon her i Stavangerområpdet som veit kor dei sklager poser ?
Blir velgdig glad for svar
Hehe, skulle egentlig svart for 5 år siden, men jeg tror de selger det på straen senteret og kvadrat
Ebay er tingen ,her får man kjøpt fiskeposer til en brøkdel av prisen i butikker.
Man må vel og merke som regel tape bunnen for å få en rund kant slik at ikke fisker/reker osv. setter seg fast ,men det er jo egentlig ikke noe strot problem.

En annen ting er at jeg gjerne vil opplyse om at brukte poser er boss.
Disse kan nemlig innholde bakterier som kan ta knekken på fisk i løpet av veldig kort tid.
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap