Hvilke egg er dette????

Jeg har fått en del egg hengende på veggen og oppå røret fra pumpa,jeg har kun pansermaller,cictrus,reker i bassenget,noen som kan si noe ut fra bildene?
På meg ser det ut til at corydorasene dine har lekt
Kuuult takk skal du ha,er det noe håp om disse kan klekkes?glemt å si at jeg også har 3 Guppy og 3 siamesiske algespisere.
Eggene (evt yngelen om de kommer så langt) vil nok bli spist om du ikke tar ut eggene og lar de klekkes i en liten boks (av typen isboks, matboks eller hvasomhelst).

Mona O samt flere har skrevet masse om oppdrett av corydoras, så om du leser litt finner du massevis. Ellers har jeg gitt kortversjonen av det i denne tråden.

Hvor lang klekketid er det på disse eggene?vi reiser til tyrkia i 14 dager så jeg har ingen muligighet til å følge opp med små bokser,siden det er så lite fisk er det kansje håp om noen få babier
De klekker vanligvis i løpet av fire til fem dager. Bare la dem være der de er, hvis du har en feriereise foran deg. Det er ingen vits å ta dem ut når du må reise fra dem om kort tid.

Trøst deg med at de ofte legger nye egg jevnlig når de først har begynt
takk for opplysningene,skal gi tilbakemelding hvis noen lever opp,god sommer begge 2
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap