- Hjem
- Forum
- Nybegynner
- Finner ikke profilen...
Finner ikke profilen...
Postet 28.09.08 kl 18:53
Postet 28.09.08 kl 18:57
Endret: 28.09.08 kl 19:01
Plecostomus, blir en diger rugg
Ancistrus sp oppdrettsvariant, den aller vanligste L-mallen i handelen.
Ancistrus sp oppdrettsvariant, den aller vanligste L-mallen i handelen.
Postet 28.09.08 kl 18:59
Postet 28.09.08 kl 19:06
L-maller vokser generelt ganske sakte, de er ikke noen hurtigvoksere akkurat. Tror du har god tid Når det gjelder Plecoen, er jeg ikke helt sikker, men en brukbar størrelse på den oppnår den nok ikke før om et år eller to.
Ancistrus bruker over ett år, nærmere to, på å nå voksen størrelse. Full utvokst maks størrelse tar nok ytterligere litt tid, men de er kjønnsmodne etter et års tid ca (hvis jeg ikke husker feil, L-maller er ikke mitt sterkeste felt).
Ancistrus bruker over ett år, nærmere to, på å nå voksen størrelse. Full utvokst maks størrelse tar nok ytterligere litt tid, men de er kjønnsmodne etter et års tid ca (hvis jeg ikke husker feil, L-maller er ikke mitt sterkeste felt).
Postet 28.09.08 kl 19:14
Endret: 28.09.08 kl 19:15
åh ? ok, så Pleco`en er en L malle... Det viste jeg ikke. Da lærte jeg noe nytt i dag også... Men kan man se forskjell på hun og hann på disse da? Slik man kan med ancistrusen?mona oL-maller vokser generelt ganske sakte, de er ikke noen hurtigvoksere akkurat. Tror du har god tid :-) Når det gjelder Plecoen, er jeg ikke helt sikker, men en brukbar størrelse på den oppnår den nok ikke før om et år eller to. Ancistrus bruker over ett år, nærmere to, på å nå voksen størrelse. Full utvokst maks størrelse tar nok ytterligere litt tid, men de er kjønnsmodne etter et års tid ca (hvis jeg ikke husker feil, L-maller er ikke mitt sterkeste felt).
Postet 28.09.08 kl 19:18
Postet 28.09.08 kl 19:26
Postet 28.09.08 kl 19:28
Postet 28.09.08 kl 20:03