Finner ikke profilen...

Jeg leter etter profilen til ancistrus plectomus... Men finner den ikke... Er det jeg som er blind eller? Har en sånn og har lyst til å legge den til i akvariet mitt her....
Det er ingen fisk som heiter Ancistrus Plecotomus.
Men det ein fisk som heiter Plecostomus og ein som heiter Ancistrus

Ancistrus
Pleco

Så du har enten Pleco eller ein Ancistrus og ikkje ein Ancistrus Plectosomus
Plecostomus, blir en diger rugg

Ancistrus sp oppdrettsvariant, den aller vanligste L-mallen i handelen.
aha oki.. ja den er ca 13 cm nå... Hvor fort vokser de egentlig. Planen er at han skal i et 720 L akvarie når jeg bare får spart nok til å kjøpe det. Så at han blir stor gjør ingen ting.
L-maller vokser generelt ganske sakte, de er ikke noen hurtigvoksere akkurat. Tror du har god tid Når det gjelder Plecoen, er jeg ikke helt sikker, men en brukbar størrelse på den oppnår den nok ikke før om et år eller to.
Ancistrus bruker over ett år, nærmere to, på å nå voksen størrelse. Full utvokst maks størrelse tar nok ytterligere litt tid, men de er kjønnsmodne etter et års tid ca (hvis jeg ikke husker feil, L-maller er ikke mitt sterkeste felt).
mona o
L-maller vokser generelt ganske sakte, de er ikke noen hurtigvoksere akkurat. Tror du har god tid :-) Når det gjelder Plecoen, er jeg ikke helt sikker, men en brukbar størrelse på den oppnår den nok ikke før om et år eller to. Ancistrus bruker over ett år, nærmere to, på å nå voksen størrelse. Full utvokst maks størrelse tar nok ytterligere litt tid, men de er kjønnsmodne etter et års tid ca (hvis jeg ikke husker feil, L-maller er ikke mitt sterkeste felt).
åh ? ok, så Pleco`en er en L malle... Det viste jeg ikke. Da lærte jeg noe nytt i dag også... Men kan man se forskjell på hun og hann på disse da? Slik man kan med ancistrusen?
Ein L-malle er ein malle som høyrer til i familien Loricariidae. Så ein L-malle må ikkje ha eit L- nummer. Ancistrus er også ein L-malle bare at den ikkje har eit L-nummer.
Så ein L-maller er det samme som Loricariidae-malle bare ein forkortelse
[Men kan man se forskjell på hun og hann på disse da? Slik man kan med ancistrusen?

Nei det er nesten umulig.
Men det er ingen vits å finne ut heller for det gåt ikkje ann å drette Pleco i akvarium
Fisken Magnus
[
Men kan man se forskjell på hun og hann på disse da? Slik man kan med ancistrusen?

Nei det er nesten umulig.
Men det er ingen vits å finne ut heller for det gåt ikkje ann å drette Pleco i akvarium

Ingen ting er umulig, noen ting tar bare utrolig mye lengre tid enn andre ting.
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Gradin
Reklame for plussmedlemskap