Darlaas akvarium.

Hei mennesker.
Ja, jeg er nok ny, men har lest mye på forumet fra før. Måtte registrere meg for å kommentere en tråd i går, så da er jeg her nå. hehe.
Som sagt, jeg er da Darlaa, eller "Hu med håret". Det vil da si at jeg har hatt nesten alle farger i håret, unntatt brunt. Jeg har fortiden litt rundt 20 fisker og 2 skilpadder(Trachemys scripta). De heter Leonardo og Michelangelo
(eller som pappa kaller dem: Suppe og Kjøtt) Donatello døde før jeg fikk han, dessverre. Jeg er litt for glad i dyr. Hadde nylig en hamster (hadde 12 stk for 3 år siden). Har hatt hund og katter osv også. Men pga allergi(når jeg bodde hjemme), så holder det med skilpaddene. Vurderer skaffe meg et par pinnedyr etterhvert og en skjeggagam.
Driver med DDR og ITG. DDR står for Dance dance revolution og er sånn maskindans!
(Sånn matte med piler man danser rundt på).
Deltok også i EM/VM 06 i DDR/ITG.
Ellers er jeg hekta på perler:Beads-sprites by Darlaa

Så har jeg et lite prosjekt.
Som jeg ønsker _dere_ mennesker skal delta i.
Bruker fortiden mitt 64l akvarium, (må fiske silikonen på 128literen).
Jeg skal ta innrede mitt 64l, men helst så "billig" som mulig. Er lærling i D-IKT(drammensregionen IKT). så tjener ikke så bra (første året mitt).
Jeg er jo veldig kreativ, og jeg ønsker gjøre noe "nytt" med akvariet mitt. Håper dere kan hjelpe. Fordi dere skal nemlig få bestemme alt sammen.
Har sett for meg ting jeg trenger:
-Ny pumpe (helst ikke så dyr)
-Ny sand(har svart sand/fin grus)
-Planer
-Fler fisker? (vet ikke, har mye guppy yngel)
-Røtter(har 3 små)
-Ny bakgrunn

Så håper dere kommer med noen ideer. Er åpent for alt!
Bare spør om det er noe mer dere lurer på
Har forresten papirer på skilpaddene
Hvorfor ikke perle en bakgrunn med planter, sten osv. å lime den bak akvarie?
genial idé! Takker. Blir nok Mario theme :p
Tilfeldig bekjentskap
© J.W. Armbruster
Reklame for plussmedlemskap