- Hjem
- Forum
- Nybegynner
- Har noen spørsmål om sykdom / fisk..
Har noen spørsmål om sykdom / fisk..
Hei har klart å få prikkesyken i akvarie mitt, å har gitt de medisin mot dette. fikk beskjed om å ta en kur, om de ikke ble helt bra så ta en kur til. har gjort dette å syns fortsatt at paronhaiene mine ikke var blitt helt fine, så har fortsatt litt etter det. snakket med han i dyrebutikken å fortalte situasjon her om dagen, å fikk beskjed om at jeg kunne bare ta en dose til, så skifte vann, så skulle alt være bra. har tatt en dose til, men ikke rekket åskifte vann enda, skal gjøres etterpå. men siste uken nå har jeg mistet en slørhale, en neon tetra, en kuli ål, og en paronhai. burde jeg bare fortsette med medisinene en kur til kansje?
Andre spørsmålet mitt er at den ene paronhaien jeg nå har igjen, er nesten kun i strømmen fra pumpa, den ligger i strømningen å bare svømmer så og si dagen lang, men sett mange ganger at den kommer seg ut av den lett når det er mat. kan det være noe spesiell grunn til den oppholder dagen sin i strømningen? eller bare trener den muskulaturen?
La forresten med noen bilder av akvarie mitt
Andre spørsmålet mitt er at den ene paronhaien jeg nå har igjen, er nesten kun i strømmen fra pumpa, den ligger i strømningen å bare svømmer så og si dagen lang, men sett mange ganger at den kommer seg ut av den lett når det er mat. kan det være noe spesiell grunn til den oppholder dagen sin i strømningen? eller bare trener den muskulaturen?
La forresten med noen bilder av akvarie mitt
Postet 08.10.08 kl 16:08
Endret: 08.10.08 kl 16:10
Postet 08.10.08 kl 16:10
Postet 08.10.08 kl 16:12
Postet 08.10.08 kl 16:15
Postet 08.10.08 kl 16:16
Postet 08.10.08 kl 16:19
det kan være.. prikkene syntes kun på mine paronhaier, å de var blitt mye mye bedre. var ikke noe særlig prikker igjen på de, men de var blitt litt grovere "trekk" på fisken å ikke så runde fine former, og var litt hvit enkelte steder på hode, var ikke prikker, men måten det så ut som, var som om du har sett åssn hvitt det blir med salt som har vært våt å tørket på huden på mennesker, sånn så det ut lissom på hue. den ene haien lå død når jeg kom hjem fra skolen, men i går var det ingen tegn til den var syk, så ut til å bli bedre,..
Postet 08.10.08 kl 16:23
Postet 08.10.08 kl 16:27
Postet 08.10.08 kl 16:28