Limte på bakgrunnen i dag tidlig rundt 12 er det ok å?

Går det fint å fylle sand og vann på akvariumet nå?
håper på svar fort (L)
Seff limt med silikon..
ville nok venta minst en dag eller 2, kommer ann på hva slags silicon du brukte og hvor tykt lag. finns akvariesilicon med herdetid p 1-2 uker... :p
hva er bakgrunnen laget av ? Det varierer hvor mye oppdrift det skal holdes på
brukte en veldig enkel og ålreit tube til 89kr.. heter vel parasiliko :P
joda - men bakgrunnen - hva er den laget av
det er jeg ikke sikker på kjøpte en tynn bakgrunn som ligner på tre.. ser tørt ut har ligget unner press også mens det har tørket i 12 timer
Står det ikke på tuben da? Pleier å stå hvor lang tid det bruker på å herde.

Hmm.. er dette akvariesilikon?
Det er akvarium silikon..
står ikke noe på tuben derfor jeg spør :P
Hadde det vært en bakgrunn jeg hadde montert hadde jeg pr. nuh startet med sand og vann - har litt hastverk som deg og det har alltid gått bra. Er ikke store oppdriften i den bakgrunnen du har satt inn - men litt vann om gangen så du har kontroll
Hehe Bra at jeg ikke er alene karet må jo kjøres inn også men skal bort i helgen hehe.. Greit å kjøre det inn mens jeg er borte hehe
Det værste som kan skje er at du må feste bakgrunnen på nytt etter den har tatt et aldri så lite vak i karet ditt
hehe godt å vite Da satser jeg på det hehe tanx
Samlern 2008
Hehe :D Bra at jeg ikke er alene karet må jo kjøres inn også men skal bort i helgen hehe.. :D Greit å kjøre det inn mens jeg er borte hehe :D

Innkjøring tar jo noen uker, er det ikke da bedre og vente over helga for så og være sikker på at det har herdet skikkelig!?

Hastverk er Lastverk.
Tilfeldig bekjentskap
© Tor Eikeland Simonsen
Reklame for plussmedlemskap