Akarie drømmen brast!!

Da tok 430l kvelden, sil rant i dag tidlig. Hjelper ikke å være rørlegger engang i en sånn situasjon. Er jo ett gammelt kar jeg fikk etter onkelen min, stått tomt i sikkert 10år... Burde ringt en bjelle kanskje, men men. Nå har jeg lyst til å kjøpe meg ett helt nytt kar, en 530l eller noe i den størrelsen. Hvor er det best priser på nye kar, sjekket den danske siden Cichlide Centret noen som har bestillt derfra???
Nå vet jeg ikke hvor du bor, men på sjekkerunden min etter priser på Akvastabil Effectline 530 liter kom Dahls Dyrerike i Moss helt klart best ut
vwolveswagen
Da tok 430l kvelden, sil rant i dag tidlig. Hjelper ikke å være rørlegger engang i en sånn situasjon. Er jo ett gammelt kar jeg fikk etter onkelen min, stått tomt i sikkert 10år... Burde ringt en bjelle kanskje, men men. Nå har jeg lyst til å kjøpe meg ett helt nytt kar, en 530l eller noe i den størrelsen. Hvor er det best priser på nye kar, sjekket den danske siden Cichlide Centret noen som har bestillt derfra???

Alltid trist at karrene går lekk, og spesielt når det er av litt større slaget. Har selv 15-20 karr og den største på 500L. Orker ikke tanken på om den skulle gå lekk.... på natta når jeg sover. Når et karr har stått i 10 år ca burde det nok vært siliconert på nytt før det ble tatt i bruk. Men men en tenker ikke på det når en ønsker å ha det fort i gang. Når det gjelder priser på karr, vil jeg anta at priser i Danmark sammenlignet med her, er ca 50% billigere. Kan desverre ikke komme med forslag med linker da jeg ikke kjenner til noen. Men er nok lurt å lete litt etter linker/forretninger i Sverige/Danmark da det er 1000vis av kroner å spare selv med reise/transport utgifter.

Ønsker deg masse lykke til
Mvh Leif
Dahlsdyrerike
Ring Dahlsdyrerike.
Eg kjøpte 900 liter med han, og var billigst av alle!

Nr står på www.dahlsdyrerike.no
Til vipsen.
Hva kostet Akvastabil Effectline 530 liters akvariet?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap